سایت «معرفی و نقد کتاب تهران» رونمایی شد

سایت «معرفی و نقد کتاب تهران»، با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان با تازه‌های نشر و اطلاع‌رسانی در مرود جزییات بازار نشر راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، سایت «معرفی و نقد کتاب تهران» به وضعیت نامطلوب بازار نشر، کتاب و کتاب خوانی در ایران می پردازد در این رابطه هدف این سایت راهنمایی مخاطبان برای انتخاب بهتر کتاب‌ها است.

در معرفی این سایت آمده است: «معرفی و نقد کتاب تهران» یک رسانهٔ مجازی است که قرار است مرجعی برای انتخاب کتاب باشد. این رسانه اطلاعاتی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد که برای انتخاب «کتاب خوب» لازم مانند معرفی ساختاری و مضمونی کتاب، بررسی ترجمه و ویرایش، مقایسة ترجمه‌های موجود از یک اثر، دسته‌بندی آثار موجود دربارۀ یک موضوع و یک بخش ویژه به نام کتاب درمانی و همین‌طور نقد و بررسی آثار منتشر شده مورد نیاز است.

معرفی و نقد کتاب با همراهی روح الله بیات، مارال فرخی، مهسا عابدی و سامان موحدی‌راد راه اندازی شده است و در حال حاضر بدون دریافت حمایت مالی فعالیت می کند.

این سایت ابراز آمادگی خود را با ارسال شیوه‌نامه‌های نوشتن نقد و معرفی کتاب برای مخاطبان اعلام می کند تا از این طریق با همراهی مخاطبان در معرفی، نقد کتاب و تازه های نشر در حوزه های مختلف بهره ببرد.

502

کد خبر: 908340

وب گردی

وب گردی