واکنش اینستاگرامی هنرمندان به سقوط هواپیما«آی تی آر»؛ ایران تسلیت

پس از سقوط هواپیمای ATR-72 تهران- یاسوج و کشته شدن تعدادی از هموطنان، هنرمندان در فضای مجازی پیام های تسلیت خود را منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، در پی سقوط هواپیمای ATR-72 تهران- یاسوج و کشته شدن 60 نفر از هموطنان در این سانحه، هنرمندان در فضای مجازی به این حادثه واکنش های متفاوتی را نشان دادند.

حمید فرخ نژاد، بازیگر سینما با انتشار تصویری نوشت: تسلیت به خانواده های عزادار سقوط هواپیمای پرواز تهران -یاسوج

لاله اسکندری، بازیگر تلویزیون در صفحه شخص خود در اینستاگرام نوشت: باز حادثه تلخ دیگری....تسلیت به خانواده های داغدارشان....و مردم ایران.....انگار هرسال در روزهای پایانی سال باید شاهد شنیدن اخباری تلخ از رفتن عزیزان باشیم....و هر سال در آغاز سال نو همچنان آرزو میکنم که این سال مثل سالهای پیش نباشد....

طهمورث پورناظری، آهنگساز نیز با انتشار تصویری نوشت: بشکند آن دست و گنگ باد آن زبان، که بر نابودى تو فرزندان تو مى نگارد و میگوید، ایران جان.


تهمیه میلانی، کارگردان سینما هم ضمن انتشار عکسی همراه با تسلیت خبر از سقوط هواپیما داده و نوشته است: طباطبایی مدیر روابط عمومی هواپیمایی آسمان: هواپیمای ای تی ار ساعت 8 صبح امروز از فرودگاه مهراباد تیک‌اف کرد و حدود 50 دقیقه بعد به دلیل شرایط جوی به کوه دنا برخورد کرد. متاسفانه تمام مسافران و خدمه این پرواز کشته شدند.
این هواپیما حامل 60 مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان بوده است.

شیلا خداداد، بازیگر تلویزیون و سینما هم با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود این حادثه را تسلیت گفت.

لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون: باز هم تسلیت. آخه شب عید!!! خانواده هاشون چی؟ متاسفم.

پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون: حادثه ی تلخ امروز را به هموطنان عزیز تسلیت می گوییم و برای بازماندگان این حادثه ارزوی صبرو و سلامتی داریم. روحشان شاد و یادشان گرامی ...

حجت اشرف زاده خواننده موسیقی ایرانی: تسلیت ... برای هواپیمایی که سقوط می کند و هیچ کس عذرخواهی نمی کند، هیچ مدیری استعفا نمی دهد و بعد چند هفته همه چیز به فراموشی سپرده می شود تا فاجعه بعدی!!
مگر خداوند به فریاد رسد و صبر به بازماندگان دهد.

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون: و بازهم خبر ناگواری دیگر/تسلیت به خانواده های عزیزان از دست رفته و مردم نجیب ایران


کوروش سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون: دیگر از واژه های روشن و باشکوهی چون باران و پرواز هم بوی اندوه می آید.

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون: از زمین و آسمان داره می باره از دریا از هوا از ... ایران تسلیت


احسان خواجه امیری آخرین باری که تبریک گفتیم بهم یاد نمیاد خدا صبر بده به بازمانده های این عزیزان

امیر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون: هنوز از جعبه سیاهِ کشتی سانچی صدایی در نیامده است، حالا با چشمی گریان، باید منتظر صدایی از جعبه سیاه پرواز یاسوج باشیم، پروازی که چند روز پیش به علت نقص فنی از نیمه راه بازگشته بود، چه ارزان است جانِ آدمی در این سرزمین، تو گویی اینجا فقط مرگ را به مساوات قسمت کرده اند، تسلیت به خانواده ی داغداران، تسلیت به بازماندگان، تسلیت به ایران

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون: عجب سالی بود امسال
باز هم یک فاجعه دلخراش،(سقوط هواییما)
خدایا نظری به ما کن دیگر تاب و توان خبرهای بد و جانسوز را نداریم،به کدامین گناه ناکرده این همه تنبیه و درد؟؟؟؟!!!!
این روزها، زور هیچ رویائی به کابوس هایی که در بیداری می بینیم نمیرسد....
ای کاش آرام بگیرد این غرق در هزار غم بی دوا وطن......
تسلیت به ایران، به بازماندگان این حادثه، و مسئولین صبور

شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون: رفتن همیشه بهترین تصمیم ادم نیست، پرواز شاید آخرین را کبوترهاست... تسلیت به هموطنان عزیزم و ارزوی صبر برای بازماندگان این حادثه.

رضا رشیدپور مجری برنامه «حالا خورشید»: باز هم تسلیت ... عجب ... همین امروز صبح عرض می کردم که جان انسانها ارزش ندارد... خبر واژگونی اتوبوس ا در برنامه می خواندم ... نزدیک ظهر ... شصت و شش انسان ... شصت و شش قلب ... حالا ایستاد ... باز هم تسلیت.

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون: خیلی دردناکه، خدا صبر بده به بازماندگان این حادثه غم انگیز تسلیت به ایران.

لیلا حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون: تسلیت به همه هموطنان سقوط هواپیمای یاسوج

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون: تسلیت به ایران برای هر شصت و شش قلبی که ایستاد......
برای شصت و شش وجود زنده ای که هر کدام عزیز دل خانواده ای بودند......برای آدمیانی که برای خودشون برنامه ریزی هایی در زندگی داشتن و برای رسیدن به اونچه که هستن سخت تلاش کرده بودن.......هر آدمی مبارزه میکند تا زنده بماند.......و اونوقت به همین راحتی.......مفت‌مفت جانش میرود.

به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز یک فروند هواپیمای مسیر تهران ـ یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از پرواز از مهرآباد به سمت یاسوج از رادار خارج شد. پس از این حادثه در پی برخورد این هواپیما با کوه دنا همه مسافران که شامل 66 سرنشین بودند جان باختند.

503

کد خبر: 908447

وب گردی

وب گردی