سری جدید انیمیشن «پهلوانان» نوروز 97 روی آنتن می‌رود

سری چهارم انیمیشن پهلوانان به تهیه کنندگی «علیرضا گلپایگانی» و کارگردانی «سیاوش زرین آبادی» با تکنیک دو بعدی در بیست قسمت سی دقیقه ای آماده پخش شد.

به گزارش ایسکانیوز، زرین آبادی کارگردان «پهلوانان» درباره روند تولید این مجموعه گفت: پس از حدود دو سال کار مداوم، سری جدید پهلوانان را تولید و آماده پخش کردیم. در این سری نیز شخصیت‌های اصلی مجموعه شامل یاور، صفی و مفرد طی داستانها و ماجراهای جذاب و پر افت و خیز به مبارزه با مظالم و بی‌عدالتی‌های داروغه‌ها و گزمه‌های شهر خوارزم برخاسته و با امداد از ارشادات و رهبری‌های معنوی پوریای ولی پهلوان شهر به دستگیری و پشتیبانی مردم ستمدیده و بینوای شهر مبادرت می‌کنند.

وی افزود: این مجموعه با تکنیک دو بعدی و با استفاده از جدیدترین نرم‌‌افزارهای روز دنیا ساخته شده و کیفیت تصویری و غنای حرکتی آن نسبت به سری‌‌های قبل از رشد قابل توجهی برخوردار می‌باشد. همچنین با توجه به ارتقای کیفیت پخش در شبکه‌ها، کلیه قسمت‌های این برنامه با فرمت FullHD تولید گردیده‌است.

این مجموعه حاصل زحمات گروهی از بهترین و مجرب ترین هنرمندان انیمیشن کشور بوده که در مدت بیش از دو سال در بخش‌‌های مختلف به کار و فعالیت پرداخته‌اند.

سرپرست بخش طراحی و استوری‌برد: ابراهیم موحدی - سرپرست بخش متحرک سازی: حامد اکرمی - طراح فضا و بک گراند: حسین صافی - طراح شخصیت‌ها: حمید برزویی - طرح قصه سیزده قسمت: امیر محمد دهستانی - انیماتورها: مریم رئوف، مسعود مرادی، علی رحیمی، سیامک تکلو، لیلا آهنگ - سرپرست بخش لی‌اوت: خانم لیلا آهنگ - دستیار لی اوت: امینه بهلول - کامپوزیت: زهرا جعفر زاده - سرپرست گویندگان: حمیدرضا آشتیانی پور - آهنگساز: سعید انصاری - صدا گذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی - مدیریت بخش فنی: سید عرفان گلپایگانی - مدیر تولید: مریم جلیلی - مدیر تدارکات: مجید محمدی.

503

کد خبر: 908455

وب گردی

وب گردی