حرکت به سمت درآمدهای غیر شهریه ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحدبردسیر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر از انتصاب «مشاوران اقتصادی و صنعتی» و «اعضای کمیته سرمایه گذاری» واحد بردسیر برای پیشبرد ارتباط دانشگاه با صنعت خبر داد.

حجت الاسلام دکتر میثم تارم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه برای جذب دانشجو در واحد بردسیر و ارتباط دانشگاه با صنعت در این واحد دانشگاهی گفت: برای جذب دانشجو در واحد بردسیر تبلیغات گسترده ای هم در فضای مجازی و هم سطح شهر انجام شده است، در ترم قبل که 1600 دانشجو داشتیم این ترم 1000 دانشجو ثبت نام کردند و در بعضی رشته های فنی مثل معماری، عمران و برخی رشته های علوم انسانی مثل ادبیات فارسی کاهش دانشجو داشتیم.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از کارهایی که برای افزایش دانشجو در واحد بردسیر اعمال کرده ایم، تخفیف 50 درصد برای دانشجویان در این واحد دانشگاهی در بعضی رشته های کم طرفدار بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر در خصوص کسری بودجه واحدهای دانشگاهی تصریح کرد: در حال حاضر خوشبختانه تا الان برای پرداخت حقوق اساتید مشکلی نداشته ایم و هزینه ها را تامین کرده ایم ولی ممکن است در پرداخت عیدی و پاداش آخر سال اساتید و اعضای هیات علمی و کارکنان کمی دچار مشکل شویم.

حجت الاسلام میثم تارم درباره افزایش درآمدهای غیرشهریه ای در واحد بردسیر خاطر نشان کرد: برای افزایش درآمدهای غیرشهریه ای در حال حاضر دو شرکت فولاد در بردسیر داریم که اینها را جزو کمیته سرمایه گذاری دانشگاه قرار داده ایم و همه را بعنوان مشاور رئیس دانشگاه منصوب کرده ایم و در نظر داریم با کمک این مشاوران یک سرمایه گذاری مناسب برای دانشگاه داشته باشیم.

وی درباره برنامه های نوروزی در واحد بردسیر یادآور شد: برنامه اردوی راهیان نور هرسال در واحد بردسیر در ایام نوروز برگزار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر گفت: عید نوروز از اعیاد کهن ایرانیان است که همراه با نو شدن طبیعت است که آداب خوبی چون صله ارحام در آن وجود دارد و بنده هم در ایام عید به دید و بازدید و سنت پسندیده صله ارحام خواهم پرداخت.

گفتنی است، در راستای ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت در واحد بردسیر و طی احکامی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر: «مشاوران اقتصادی و صنعتی» و «اعضای کمیته سرمایه گذاری» دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر معرفی شدند.

در این احکام، دکتر علیرضا عکاف زاده، مدیر عامل کارخانه فولاد کرمان(بردسیر)؛ مجید فیض بخشیان، مدیر عامل کارخانه فولاد سیرجان ایرانیان(بردسیر)؛ علی عباسلو، مدیر عامل جهان فولاد سیرجان(بردسیر)، دکتر محمد علی طهماسبی و دکتر عبدالرضا قاسمپور، اعضای هیات علمی دانشگاه به عنوان «مشاوران اقتصادی و صنعتی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر و «عضو کمیته سرمایه گذاری» منصوب شدند.
همچنین، شهباز حسن پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی؛ مجید نجف پور، فرماندار بردسیر؛ دکتر وحید خطیبی، شهردار بردسیر؛ محمد نخعی، رئیس شورای اسلامی شهر بردسیر؛ دکتر عبدالله اسماعیلی آبدر، دکتر رسول جمشیدی، دکتر بهناز ارجمند، دکتر حسین موسی جعفرآبادی از اعضای هیات علمی دانشگاه به عنوان «عضو کمیته سرمایه گذاری» منصوب شدند.

خبرنگار: ندا فراهانی

کد خبر: 908513

وب گردی

وب گردی