دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر آرام گرفتند

پیکر پاک دو شهید خوش‌نام دفاع مقدس، امروز و پس از برگزاری آیین تشییع در شهر آزادشهر به دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر منتقل شده و در آرامگاه ابدی خود آرام گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز، پیکر پاک دو شهید والامقام دفاع مقدس که 28 بهمن وارد شهرستان آزادشهر شده بود امروز در آیینی و با حضور پرشور مردم این شهر از مسجد جامع شهر تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر تشییع و به خاک سپرده شد.

مردم شهیدپرور شهر آزادشهر شامگاه روز گذشته با پیکر این دو شهید بزرگ وداع کرده و امروز نیز در آیین تشییع پیکر پاک این دو شهید والامقام و خوش‌نام دفاع مقدس حضوری پر رنگ و گسترده داشتند.

حجت الاسلام عین‌اله شهابی امام جمعه آزادشهر بر پیکر پاک این دو شهید نماز خواند و پس از آن پیکر پاک این دو شهید دفاع مقدس به خاک سپرده شد.

دکترسید مهدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر نیز در این مراسم گفت: «زنده نگه داشتن یاد و نام شهید و بزرگداشت زمان و مکان و مدفن و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی آنان، بخشی از وظایف جامعه نسبت به شهیدان است.»

حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهر آزادشهر در این آیین تشییع بسیار باشکوه، چشم‌گیر و مثال زدنی بود و به این مراسم جلوه‌ای دیگر بخشیده بود.

مردم همیشه در صحنه شهر آزادشهر با حضور خود در آئین‌های تشییع و تدفین شهید گمنام دفاع مقدس در مسیر مسجد جامع شهر تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر مویه کنان در سوگ بانوی دوعالم ام ابیها حضرت فاطمه (س) و نیز شهدای گلگون کفن دفاع مقدس نوحه سرایی کردند.

به گزارش آنا، دو شهید والامقام و خوش‌نام دفاع مقدس، شهید اول: 25 ساله محل شهادت پنجوین عراق در عملیات بیت المقدس۵ با رمزعملیات یا اباعبدالله الحسین و شهید دوم: 26ساله محل شهادت هویزه درعملیات بدر با رمزعملیات یافاطمه الزهرا(س) به شهادت نایل آمدند.

کد خبر: 908555

وب گردی

وب گردی