دیدار رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با کارکنان واحد

دکتر سیروس بیدریغ رئیس واحد لاهیجان بهمراه معاونان واحد با کارکنان دانشگاه دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل مربوط به آنان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، رییس واحد در این نشست، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه، پیشرفت دانشگاه را مدیون همه همکاران دانشگاه آزاد دانست و تقاضا نمود که شان و حرمت واحد در سطح شهر و استان به درستی ادا گردد.

وی بزرگترین سرمایه دانشگاه را اساتید، کارکنان و دانشجوها نامید و از همه کارکنان درخواست نمود تا دانشجویان را به عنوان ولی نعمت با عملکرد مناسب خود، راضی نگه دارند و مشکلات و مسایل دانشجویان را تا حد امکان مرتفع نمایند.

دکتر مجید عاشوری معاون آموزشی واحد از تمامی کارکنان به جهت برگزاری امتحانات و ثبت نام ترم جدید تشکر نمود و یکی از اهداف این حوزه را تلاش برای ایجاد رشته های جدید و جذاب جهت جذب دانشجوی بیشتر عنوان نمود.

دکتر عباس تقوایی معاون فرهنگی و دانشجویی واحد از برنامه های این حوزه جهت ارایه خدمات بهتر در سلف کارکنان و اساتید، درمانگاه و سایر بخش های مربوط با این معاونت عنوان نمود و انجام کارهای فرهنگی از قبیل دیدار با خانواده های شهید و ایثارگر را از اولویت های خویش برشمرد.

دکتر میرمظفر فلاح چای، معاون پژوهشی و فناورری، توسعه امکانات آزمایشگاهی، اخذ مجوز مراکز تحقیقاتی و انجام تحقیقات مشترک با سایر ارگانها از قبیل انجام مطالعات بافت های تاریخی و گردشگری ، علی رغم کمبود نقدینگی مالی و نیروی های متخصص و آزمایشگاهی از موفقیت های واحد نام برد و همدلی و همکاری کلیه کارکنان دانشگاه را برای رسیدن به نقطه توسعه و پیشرفت مطلوب را خواستار شد.

دکتر سهیل شکری ، معاون اداری و مالی پرداخت به موقع حقوق ، پاداش و اضافه کار کارکنان و اساتید را از اولویتهای واحد برشمرد و از کارکنان درخواست صرفه جویی بیشتر در مصارف جهت مدیریت هزینه ها را درخواست نمود.

دکتر حمید نیکویه ، مدیر کل عمرانی بهر برداری از ساختمان جدید علوم انسانی را از موفقیت های عمرانی واحد در امسال ذکر نمود و اظهار امیدواری نمود که با اخذ مجوزهای لازم ، نواقص موجود در ساختمان فوق مرتفع گردد.

در پایان جلسه فوق برخی از کارکنان سوالات خود را مطرح نمودند و رییس واحد به همراه هیات رئیسه به برخی از سوالات پاسخ دادند.

کد خبر: 908795

وب گردی

وب گردی