رتبه اول نشریات علوم پایه به واحد علوم و تحقیقات رسید/ رتبه علوم و تحقیقات در بین کلیه واحدهای دانشگاه آزاد

نشریات دانشجویی برتر واحد علوم و تحقیقات در اختتامیه دومین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی و تقدیر شدند.


به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، رتبه‌های کشوری برگزیده واحد علوم و تحقیقات در دومین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شدند.

بیش از 110 اثر از واحد علوم و تحقیقات به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که پس از داوری نهایی 8 رتبه برگزیده کشوری به واحد علوم و تحقیقات تعلق گرفت.

رتبه واحد علوم و تحقیقات در دومین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد، رشد 8 برابری داشته است و بر اساس تعداد رتبه‌های برگزیده این دوره در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات رتبه چهارم را کسب کرد.

بر این اساس، فصلنامه‌های علمی دانشجویی «تسلا» به مدیرمسئولی مریم رفیع‌زاده عنوان رتبه اول در نشریه برتر علوم پایه، «مطالعات سیاسی بین‌المللی» به مدیرمسئولی سید محمدرضا موسوی عنوان رتبه دوم در نشریه برتر علوم انسانی و «غذای حلال» به مدیرمسئولی بهاره صادقی عنوان رتبه سوم در نشریه برتر علوم پایه را کسب کردند.

همچنین دوماهنامه اجتماعی- فرهنگی «رستاک» به مدیرمسئولی سید محمد ملانوروزی رتبه چهارم را در بخش نشریه برتر فرهنگی و فصلنامه علمی دانشجویی «مطالعات حقوق خصوصی» به مدیرمسئولی سعیده صالحی رتبه چهارم را در بخش نشریه برتر علوم انسانی در این جشنواره کسب کردند.

در دومین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، فریما بزرگمند از فصلنامه علمی دانشجویی «تسلا» رتبه دوم را در بخش گرافیک برتر، سید محمد ملانوروزی از دوماهنامه اجتماعی- فرهنگی «رستاک» رتبه سوم را در بخش گزارش برتر و سید احمد فاطمی از فصلنامه علمی دانشجویی «صنعت برتر» رتبه چهارم را در بخش مقاله برتر علمی کسب کردند.

کد خبر: 908821

وب گردی

وب گردی