گزارش مالی فعالیت‌های پرورشی و امورتربیتی آموزش و پرورش در سال 96

مشاور مالی و اداری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، گزارش مالی فعالیت‌های پرورشی و امور تربیتی در سال 96 را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، محمد باقی‌زاده مشاور مالی و اداری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، اظهار داشت: اعتبار مصوب ردیف مربوط به فعالیت‌های پرورشی و امور تربیتی دانش‌آموزان در سال 96 معادل 173 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه سازمان برنامه بودجه 171 میلیارد و 452 میلیون تومان در موافقتنامه شرح عملیات ردیف مورد نظر قرار گرفته است.

باقی‌زاده در ادامه افزود: تخصیص اعتبار 10 ماهه ردیف مورد نظر به میزان 48 میلیارد و 576 میلیون تومان معادل 28 درصد اعتبار ابلاغی اعلام شده و از محل تخصیص اعتبار اعلامی مبلغ 44 میلیارد و 500 میلیون تومان در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است که حدود 4 میلیارد تومان تا کنون از سوی اداره کل خزانه تأمین اعتبار نشده است.

مشاور مالی و اداری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با تخصیص 28 درصدی اعلام شده، اجرای فعالیت‌های معاونت با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شده است، اظهار امیدواری کرد در تخصیص اعتبار 2 ماهه پایانی سال با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و همجنین اداره کل خزانه اعتبار مناسبی تخصیص داده شود تا این معاونت بتواند بخشی از مشکلات را مرتفع کند.
706

کد خبر: 908825

وب گردی

وب گردی