علیپور ستاره ای که برای محبوبیت زاده شده است

ستاره جوان این روز های پرسپولیس هر روز بیش از قبل در دل هواداران جا باز می کند و رفتار های حساب شده ای از خود بروز می دهد اتفاقی که یا به دلیل حضور مشاروان خوب در اطرافش به وجود آمده یا اینکه او رموز محبوب شدن را به صورت ذاتی بلد است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، فوتبال ورزشی محبوب در کشورمان محسوب می شود و در این بین دو تیم سرخابی پایتخت همواره بیشترین سهم از هوادران فوتبال را به خود اختصاص داده اند و در بیشتر نقاط کشور از هواداران پرشماری برخوردار هستند.

پرسپولیس به عنوان یکی از محبوب ترین تیم های کشور و آسیا طی دوران بقای خود ستاره های زیادی را به فوتبال معرفی کرده است که برخی از آن ها به اوج محبوبیت رسیده اند و البته برخی از آن ها تنها برای مدتی معروف شده اند و البته تاریخ مصرف آن ها تنها تا زمانی است که در فضای فوتبال حاضر هستند و پس از آویزان کردن کفش هایشان دیگر کمتر کسی به آن ها توجهی خواهد کرد. اما عده ای هم به چنان محبوبیت خارج از حد تصوری می رسند که هیچ گاه از یادها نخواهند رفت بازیکنانی همچون علی پروین، علی دایی و علی کریمی که گویی تاریخ مصرفی برای آن ها تعریف نشده و قرار بر این است تا همیشه محبوب قلب ها باقی بمانند.

پرسپولیس طی سه فصل گذشته از نظر کسب نتیجه و افتخار بالاتر از هر تیم دیگری قرار داشته است و با یک نایب قهرمانی( با تفاضل گل)، یک قهرمانی مقتدرانه و البته صدر نشینی با فاصله 16 امتیازی با تیم دوم در این فصل این قابلیت را برای بازیکنان حال حاضر پرسپولیس ایجاد می کند که به راحتی به جمع بازیکنان محبوب تاریخ این باشگاه اضافه شوند اتفاقی که البته مستلزم برخی رفتارهاست که هر بازیکنی از عهده آن بر نمی آید.

شاید بهترین گزینه برای قرار گرفتن در لیست محبوب های تاریخ این تیم مهدی طارمی آقای گل و بهترین بازیکن دو فصل اخیر پرسپولیس محسوب می شد. بازیکنی که با وجود موقعیت های فراوانی که در هر بازی از دست می داد و همچنین حواشی خاصی که همواره دور و بر او بود باز هم به دلیل گل های حساسی که برای پرسپولیس به ثمر رسانده بود محبوب سکوها بود تا اینکه محرومیت نقل و انتقالاتی برای او و پرسپولیس از راه رسید، درست زمانی که این تیم تنها یک قدم تا رسیدن به بزرگ ترین رویای هوادران یعنی رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در این رقابت ها فاصله داشت. محرومیت طارمی و مصدومیت چند بازیکن دیگر زمینه ساز شکست سنگین لشگر نصفه و نیمه پرسپولیس برابر الهلال شد و یک حذف نا امید کننده برای شاگردان برانکو، حذفی که نمی توان نقش طارمی را در آن بی تاثیر دانست و البته هوادرانی که باز هم پشت او را خالی نکردند و انتظار بازگشت او به میادین را می کشیدند و انتظار داشتند که او به واسطه این اتفاقات به عنوان اولین نفر پای میز مذاکره نشسته و قرارداد خود را تمدید کند اما این اتفاق هرگز نیفتاد و به جای آن طارمی در کمال ناباوری چمدان هایش را بست و ادامه دوران فوتبال خود را در قطر و الغرافه جست و جو کرد.

رفتن طارمی خشم هواداران را در پی داشت و به شدت از او گلایه داشتند اما قهرمان پرسپولیسی ها دقیقا از همان روزی که طارمی به آنسوی آب های خلیج فارس رفت نمایان شد و او کسی نیست جز علی علیپور، جوانی که سربه زیری در ذات او بود برای آن نقش بازی نمی کرد.

او به ترکیب پرسپولیس اضافه شد و خیلی سریع تر آن چیزی که هوادران فکرش را بکنند جای آقای گل دو فصل گذشته را پر کرد و در فاصله هفت هفته مانده به پایان رقابت ها تنها یک گل با رکورد گل های زده طارمی در یک فصل فاصله دارد. علیپور تفاوت های فراوانی با طارمی دارد گویا او با برای محبوب شدن زاده شده و یا اینکه مشاورین خوبی در اطراف خود دارد که راه محبوب شدن را به خوبی به او یاد می دهند. این مهاجم جوان در صفحه مجازی خود عکس های پیشکسوتان و اسطوره های پرسپویس را به اشتراک می گذارد و ابراز امیدواری می کند سرباز خوبی برای پرسپولیس باشد و از طرفی از اصحاب رسانه بابت مصاحبه نکردن هایش که البته برای حفظ تمرکز عنوان کرده بود عذرخواهی می کند. او در برابر هواداران تعظیم می کند و با وجود پیشنهاد های اقواکننده تیم های عربی قصد رفتن از تیم محبوبش را ندارد؛ شنیده می شود که او حتی برای رساندن سود بیشتر به پرسپولیس در صورت لژیونر شدن که البته محتمل به نظر می رسد قصد تمدید قرارداد خود را هم دارد.

علیپور همان بازیکنی است که به نظر هوادران می توانند بدون ترس از تغییر کردنش او را دوست بدارند و لقب های جذاب برایش در نظر بگیرند. او در چهارمین فصل حضورش در پرسپولیس هم سریه زیر است و هربار به بازی گرفته می شود با تمام وجود در زمین تلاش می کند و در زمان تعویض کوچک ترین تغییری در میمیک صورتش دیده نمی شود او به معنای واقعی در خدمت تیم است؛ بازیکنی که برای محبوبیت همه فاکتورها را دارد و البته برای پیشرفت در فوتبال حاضر نیست تمام پل های پشت سرش را خراب کند شاید پس از علی پروین، علی دایی و علی کریمی اینبار هم یک بازیکن با نام علی به جمع محبوب های این باشگاه اضافه شود.

606

کد خبر: 908833

وب گردی

وب گردی