صرفه‌جویی بیش از ۱۷۶ میلیارد ریال در پالایشگاه فجرجم

با اجرای پیشنهادهای کارکنان شرکت پالایش گاز فجرجم در سال ۹۶، بیش از ۱۷۶ میلیارد ریال سود و صرفه اقتصادی در این شرکت رقم خورد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ یوسف پولادیان، رئیس نظام همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجرجم گفت: مطابق آمار، شرکت پالایش گاز فجرجم از برنامه‌های تعیین شده فراتر رفته و به همه اهداف خود در سال جاری دست یافته است.

او افزود: ثبت رکورد نزدیک به ۱۰ هزار پیشنهاد در نظام همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجرجم، نشان‌دهنده اهتمام جدی مدیریت و مجموعه کارکنان به این مقوله مهم است. بر این اساس امسال بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ پیشنهاد در این دبیرخانه تصویب و در همین زمینه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ پیشنهاد کارکنان در سال ۹۶ اجرایی شد.

به گفته او، شرکت پالایش گاز فجرجم در چهاردهمین همایش و هشتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها موفق به دریافت تندیس برنزین شده است.

برنامه‌ریزی در حوزه کمیته مدیریت بحران آب پالایشگاه فجرجم

عبدالصمد نجفی، رئیس کمیته بحران آب شرکت پالایش گاز فجرجم نیز، در زمینه نحوه برداشت، توزیع و مصرف آب خام و آب آشامیدنی در پالایشگاه فجر جم گفت: بیش از ۴۰ برنامه قابل بهبود و اصلاحی در شرکت اجرایی شده است.

او تاکید کرد: این منطقه یکی از خشکسال‌ترین سال‌ها را طی می‌کند و همه ما نسبت به رعایت الگوهای مصرف آب و صرفه‌جویی‌ مداوم در این زمینه، مکلف هستیم.

نجفی ادامه داد: تاکنون بازنگری‌های متعددی در زمینه نحوه برداشت، توزیع و مصرف آب خام و آب آشامیدنی در پالایشگاه انجام شده که شاهد اثربخشی ۵۰ درصدی در این زمینه هستیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

402

کد خبر: 908922

وب گردی

وب گردی