رؤسای واحدهای استان برای تحقق درآمد غیرشهریه تلاش بیشتری کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران از رؤسای واحدهای استان خواست برای تحقق درآمد غیرشهریه تلاش بیشتری کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، دکتر کیومرث نیازآذری در سی امین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در واحد سوادکوه با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: «حماسه حضور مردم کشور در نقاط مختلف کشور در 22 بهمن امسال ستودنی و تماشایی و مشت محکمی بر دهان استکبار و ضد انقلاب عنوان کرد.

نیازآذری با تأکید بر اینکه طبق اظهارات همه مخالفان و موافقان، مقام معظم رهبری در جمهوری اسلامی ایران شخصیتی عالم، دانا و توانا است که با درایت، بصیرت و دوراندیشی آینده این نظام را تضمین می‌کند و با مواضع صریح، شفاف، درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری و تأکید بر مقاومت و دفاع از حرمین شریفین پروژه غرب و استکبار برای حضور در سوریه و عراق و تسلط بر منطقه شکست خورده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه باید همواره قدرشناس حضور و حمایت مردم بود، اظهار کرد: حضور مردم همواره موجب صلابت و اقتدار نظام بوده است و پاسخگویی و حل مشکلات مردم و تقویت و تداوم روابط مدیران و مسئولان با مردم باید همواره سرلوحه کار باشد.

وی با توجه به یکی از دستورات جلسه در مورد بررسی بودجه پیش بینی سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی استان تصریح کرد: صورت پیش بینی بودجه بر اساس واقعیت‌ها است و واحدهای استان برای عبور از مشکلات مالی باید در برخی هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند و بتوانند بصورت خودگران به کار خود ادامه دهند و رؤسای واحدها برای تحقق درآمد غیرشهریه تلاش بیشتری کنند.

این مسئول با توجه به مهلت قانونی انتخاب واحد و حذف و اضافه تأکید کرد: .همه دانشجویان واحدهای استان که تاکنون موفق به انتخاب واحد نشده‌اند باید حداکثر تا 3 اسفند عملیات انتخاب واحد یا حذف و اضافه را به اتمام برساند و بعد از این مهلت واحدهای استان مجاز به انجام هیچ عملیات آموزشی در ثبت نام و حذف و اضافه نیستند؛ همچنین رؤسای واحدها و معاونان آموزشی در برگزاری کلاس‌های درسی بر اساس تقویم آموزشی اهتمام کامل را داشته باشند.

نیازآذری در مورد اجرای طرح تعاون در استان گفت: .اقدامات خیلی خوبی در واحدهای استان انجام گرفت که باید با همکاری بیشتر واحدهای استان این طرح به نحو مطلوبتر و کامل در استان اجرا شود؛ واحدهایی که در طرح تعاون همکاری خوب و سازنده دارند برای آنها تسهیلاتی درنظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید اعتبار علمی واحدها و مراکز سما افزایش یابد، تأکید کرد روسای مراکز سما بطور جدی پیگیر برگزاری کلاس‌ها بر اساس تقویم آموزشی باشند و هیچ قصور و کوتاهی در برگزاری کلاسها جبران پذیر نیست؛ وی سیاست‌ها و برنامه‌های استان برای نحوه همکاری با استادان حق التدریس، حضور و غیاب استادان، نحوه محاسبه حق الزحمه استادان راهنما، داور و مشاور را تشریح کرد.

رئیس واحد ساری با قدردانی از زحمات دکتر محمود صمدی در دوران تصدی مسئولیت در واحد تنکابن انتخاب دکتر حسینعلی مشایخی را به عنوان سرپرست واحد تنکابن تبریک و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این جلسه با اکثریت آرا دکتر وحید فلاح بعنوان عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران انتخاب شد؛ پیش از این دکتر صمدی بعنوان عضو هیات امنای استان مازندران بود که با توجه به تغییر رئیس واحد تنکابن برای انتخاب عضو جدید رأی‌گیری شد.

کد خبر: 908938

وب گردی

وب گردی