فرمانده جدید سپاه سنندج معرفی شد

فرمانده جدید سپاه شهرستان سنندج با حضور سردار رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان معارفه شد.

به گزارش ایسکانیوز، پیش‌از ظهر امروز در مراسمی آئین تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید سپاه سنندج با حضور سردار رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، امام جمعه، مسئولان استان و شهرستان، خانواده‌های شهدا و بسیجیان در این شهر برگزار و فرمانده جدید سپاه شهرستان سنندج معارفه شد.

بر اساس این گزارش با پیشنهاد فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان سرهنگ "حسن عسگری" به‌عنوان فرمانده جدید سپاه سنندج معارفه و از زحمات سرهنگ "عیسی رحیمی‌زاده" تقدیر به‌عمل آمد.

سپاه طرح کرامت 2 را در محلات حاشیه‌نشین سنندج اجرا کرده است

سرهنگ عیسی رحیمی‌زاده فرمانده سابق سپاه سنندج در این مراسم با قدردانی از سپردن مسئولیت 16 ماهه مدیریت در این شهرستان، اظهار داشت: سپاه سنندج با 62 رده و جمعیت 135 هزار بسیجی، بزرگ‌ترین ناحیه بسیج استان کردستان محسوب می‎شود.

وی گفت: سپاه سنندج سال گذشته در زمان مدیریت بنده به‌عنوان رده برتر در جشنواره مالک اشتر معرفی شد.

فرمانده سابق سپاه سنندج با اشاره به اجرای طرح‌های پیشگیری از آسیب‌‎های اجتماعی تصریح کرد: سپاه سنندج طرح کرامت 2 را در محلات حاشیه‌نشین شهر اجرا کرده است.

دست یاری به سمت تمام مسئولان، نخبگان و بسیجیان سنندجی دراز می‌کنم

سرهنگ پاسدار حسن عسگری فرمانده جدید سپاه سنندج در این مراسم ضمن آروزی موفقیت برای سرهنگ رحیمی‌زاده، اظهار داشت: مسئولیت امانتی از جانب خداوند است که چند روزی در این دنیا به افراد سپرده می‌شود که باید از آن در راستای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرد.

وی گفت: در گذشته، به مدت 10 سال توفیق خدمت‌رسانی به مردم شهر سنندج را داشته‌ام و با مسائل این شهرستان آشنایی دارم.

فرمانده جدید سپاه سنندج تصریح کرد: دست یاری و نیاز به سمت تمام مسئولان، نخبگان و بسیجیان در پیشبرد اهداف دراز می‌کنم.

برگزاری باشکوه کنگره 5400 شهید کردستان باید اولویت برنامه‌های سال آینده باشد

فرماندار شهرستان سنندج نیز در این مراسم ضمن با قدردانی از تلاش‌های فرمانده سابق سپاه سنندج، اظهار داشت: «سرهنگ رحیمی‌زاده» همواره در شورای تامین و مراودات کاری و اداری روحیه‌ای تعاملی و خوبی داشتند.

محمد ابراهیم زارعی افزود: سپاه سنندج و بسیجیان همیشه با خلوص نیت پای کار بوده‌اند و در برنامه‌ها یاریگر ما هستند.

وی گفت: حرکت در راستای برنامه‌های آتی و برگزاری باشکوه‌تر کنگره 5400 شهید نیز از برنامه‌های اولویت‌دار در سال جدید است چرا که باید همواره راه شهدا در جامعه روشن باشد.

901/900

کد خبر: 908953

وب گردی

وب گردی