انتقاد فرماندار از انتصاب بدون هماهنگی مدیر آموزش‌وپرورش پلدختر

فرماندار پلدختر از انتصاب بدون هماهنگی مدیر آموزش‌وپرورش این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، نعمت‌الله دستیاری فرماندار پلدختر اظهار داشت: معارفه مدیر جدید اداره آموزش‌وپرورش پلدختر که امروز ظهر بدون هماهنگی با وی به‌عنوان فرماندار شهرستان صورت گرفته وجاهت قانونی ندارد.

وی افزود: بر اساس قانون مصوب هیئت دولت تبصره ۲ ماده ۱۰ شرح وظایف استانداران و فرمانداران هرگونه عزل و نصب باید توسط مقام‌های مجاز دستگاه‌های ذی‌ربط و با هماهنگی نماینده عالی دولت در شهرستان صورت گیرد که این معارفه از این قانون تبعیت نکرده و از آن جلوگیری می‌شود.

فرماندار پلدختر گفت: تغییر مدیر جدید آموزش‌وپرورش پلدختر با این روش غیرقانونی و بدون هماهنگی فرماندار شهرستان از مسائلی است که موجب هرج‌ومرج و بی‌نظمی در سیستم اداری و بروز مشکلاتی می‌شود.

دستیاری اظهار کرد: همه عزل و نصب‌ها و حتی فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف چنانچه با تائید و هماهنگی فرماندار نباشد از چارچوب قانون به دور است و باید لغو شود.

بنابراین گزارش، در مراسمی و بدون اطلاع اصحاب رسانه شهرستان با حضور «محمدحسین احمدی» سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان لرستان و بدون حضور مسئولان شهرستانی «عزت بیرانوند» به‌عنوان مدیر جدید اداره آموزش‌وپرورش پلدختر معرفی شد.

پیش‌ازاین «رضا شاهمرادی» به مدت سه ماه سرپرستی اداره آموزش‌وپرورش پلدختر را به عهده داشت و پیش‌تر نیز «علی جودکی» حدود چهار ماه مدیر این اداره بوده است.

منبع: مهر

901/900

کد خبر: 908984

وب گردی

وب گردی