قلعه نویی: با غلبه بر لوکوموتیو در گروه مرگ به جدول برگشتیم/ از روانشناس تحصیل‌کرده فرانسه استفاده می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران گفت: با غلبه بر لوکوموتیو در گروه مرگ به جدول برگشتیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل لوکوموتیو تاشکند در نشست خبری اظهار داشت: ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و همچنین سقوط هواپیما به مردم ایران، تشکر اول از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و حضورشان به اندازه ۱۰۰ هزار نفر می‌ارزید و از خبرنگاران هم تشکر می‌کنم.

وی افزود: لوکوموتیو یکی از بهترین تیم هاست و در ازبکستان بوده ام و فوتبال این کشور را می‌شناسم.

سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: بازیکنان تکنیکی هم به بازیکنان فیزیکی شان اضافه شده است. آینده ذوب آهن را خوب می‌بینیم. امروز ما توانستیم گل بزنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم. اگر بازی مساوی می‌شد باید ۴ بازی دیگر انجام می‌دادیم تا به جدول برگردیم. معتقدم این گروه گروه مرگ است ولی ذوب آهن تیم قدرتمندی است و تا فردا قبل از اولین تمرین فرصت دارند که خوشحالی کنند.

قلعه نویی در مورد اینکه مرتضی تبریزی خیلی دور از محوطه جریمه حریف بازی کرد گفت: ما سیستم ۴-۲-۳-۱ بازی کردیم که سیستم پایه بود و زمانی که صاحب توپ هستیم تبریزی بازیکن آزاد است اما در دفاع باید با دفاع راست حریف برگردد. تبریزی و حسینی آزاد بودند. به آنها گفته بودیم که از فضای کناری بازیکنان حریف به خوبی استفاده کنند. امیدوارم تبریزی در لیگ برتر و لیگ آسیا بیشتر هم گلزنی کند.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه قرار بود از هواداران سپاهان دعوت شود که به ورزشگاه بیایند اما دعوت نامه ای ندادیم، گفت: در مراسم ختمی که بودیم مدیر روابط عمومی شان به من گفت از هواداران دعوت می‌کنیم که به ورزشگاه بیایند. امیدوارم با بازی های خوبی که انجام می دهیم تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند و تماشاگران ذوب آهن به دلیل مشغله ای که دارند از تلویزیون بازی را تماشا می‌کنند اما باید با بازی های خوب آنها را هم مجاب کنیم که به ورزشگاه بیایند.
وی در مورد اینکه سرمربی حریف گفته شانس صعود دارید گفت: در گروه مرگ هستیم. اما چند قابلیت خوب داریم. تجارب خوب آسیایی ذوب آهن و پتانسیل بالایی برخورداریم. اگر تعویضی‌ها در زمین بیشتر تلاش می‌کردند ۴ یا ۶ امتیاز داشتیم. سه بازی در زمین خودمان و ۲ بازی خارج از خانه داریم که بازیکنان ذوب آهن شرایط تکنیکی خوبی دارند و در این بازی ها زمین خوبی داریم. اما این در حالی است که در لیگ برتر زمین‌های ما خیلی خوب نیست اکنون به جدول برگشتیم اگر در بازی های داخل خانه پیروز شویم. حکم صعودمان قطعی می‌شود.

قلعه نویی در پایان تأکید کرد: به خاطر باخت قبل بازیکنان با استرس بازی کردند اما با صحبت در نیمه آنها نیمه دوم بهتر بازی کردند. از دکتر نقابیان که تحصیلکرده فرانسه است و روانشناس است هم استفاده می‌کنیم. با صحبت هایی که با بازیکنان انجام دادیم در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدیم و باید ریتم ذوب آهن تا آخر ادامه پیدا کند. از خبرنگاران هم که با قلم شان به ما کمک می‌کنند تشکر می‌کنم.

604

کد خبر: 908996

وب گردی

وب گردی