الغرافه 3 - تراکتورسازی 0/ دومین شکست آسیایی ساغلام با دبل طارمی

بازی دو تیم تراکتورسازی و الغرافه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، بازی دو تیم الغرافه و تراکتور با پیروزی یاران طارمی و درخشش این بازیکن به پایان رسید.البته طارمی یک پنالتی هدر داد و مانع به ثمر رسیدن گل سوم تیمش شد.البته مهاجم سابق پرسپولیس در دقیقه 94 موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند.

در آنطرف میدان هم مهدی مهدی پور هم نتوانست پنالتی خود را برای تراکتور به ثمر برساند.


ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه

داور: لیو ووک من کمک ها: چو چون کیت و پانگ شینگ

اخطار:

اوتمان الیحری (45+1) از الغرافه

محمد ایرانپوریان(68) از تراکتورسازی

ترکیب تراکتورسازی:

ژوردی آلمیدا

محمدرضا مهدی زاده

گریکوف سیمه(32- محمد ایرانپوریان)

محمد نادری

رضا شربتی

مهدی مهدی پور

مهدی کیانی

ارسلان مطهری

محمد ابراهیمی(68- دانیال اسماعیلی‌فر)

احسان پهلوان

سلیمان کرپیچ(78- محمدرضا آزادی)


سرمربی: ارتغرول ساغلام

ترکیب الغرافه:

یوسف حسن علی

روبرت فاسیانو

فهد الشمری

عمر مادیبو(86- منکز عدی)

یوسف مفتاح

اوتمان الیحری(66- حسن موید)

احمد علاءالدین(68- خالد الریگی)

کارلوس آمادو

عبدالعزیز حاتم

وسلی اسنایدر

مهدی طارمی

سرمربی: بولنت اویگان

دقایق حساس:


دقیقه 6: ارسال وسلی اسنایدر از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر مهدی طارمی همراه شد که توپ از بالای دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

دقیقه 8: ارسال هافبک تیم الغرافه روی دروازه تراکتورسازی را آلمیدا مال خود کرد و اجازه نداد مهاجمان تیم قطری ضربه بزنند.

دقیقه 14: روی اشتباه مدافعان تراکتورسازی در جناح راست اوتمان الیحری صاحب توپ شد و موقعیت خوبی را روی دروازه ایجاد کرد؛ ضربه او در موقعیتی تقریبا تک به تک زده شد که آلمیدا با عکس العملی دیدنی دروازه را نجات داد.

دقیقه 24: محمد ابراهیمی توپ را از سمت چپ روی دروازه الغرافه ارسال کرد که دروازه بان تیم قطری توپ را دور کرد.
دقیقه 25: گریکوف سیمه یک اشتباه عجیب دیگر در خط دفاع تراکتور انجام داد که می توانست کار دست تیمش بدهد اما نادری توپ را دور کرد.

دقیقه 33: پاس خوبی که برای پهلوان ارسال شد، او را در موقعیت خوبی قرار داد اما قبل از اینکه در محوطه جریمه ضربه اش را بزند، مدافع الغرافه توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 36: پاس خوب مطهری در محوطه جریمه به محمد ابراهیمی رسید و او را تک به تک کرد. با اینکه ابراهیمی توپ را به گل تبدیل کرد اما داور اعلام آفساید کرده بود.

دقیقه 40: خطای روبرت فاسیانو روی محمد نادری در محوطه جریمه الغرافه را داور اعلام پنالتی به سود تراکتورسازی کرد؛ مهدی مهدی پور پشت توپ قرار گرفت و ضربه اش را یوسف حسن علی دروازه بان الغرافه مهار کرد تا بهترین فرصت تراکتور برای گلزنی از دست برود.

دقیقه 44: حرکت خوب بازیکنان تراکتورسازی در نهایت به محمد ایرانپوریان رسید اما ضربه او با اختلاف اندک از کنار دروازه الغرافه به بیرون رفت.

دقیقه 49: ضربه احمد علاءالدین از گوشه محوطه جریمه تراکتورسازی نواخته شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 53: ارسال مادیبو روی دروازه را طارمی به هر شکلی بود با تلاش زیاد به یک شوت تبدیل کرد که آلمیدا مانع از گل شدن توپ شد.

دقیقه 58: ارسال شربتی روی دروازه الغرافه با ضربه مطهری همراه شد و توپ به ایرانپوریان رسید اما شوت سرضرب او خوب نبود و از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 63: ارسال شربتی روی دروازه الغرافه از ارسلان مطهری عبور کرد و به ایرانپوریان رسید؛ ضربه او را دروازه بان الغرافه راهی کرنر کرد.
دقیقه 64: ارسال کرنر روی دروازه الغرافه به کرپیچ رسید و او شوت محکمی را روانه دروازه کرد که مدافع الغرافه از روی خط برگرداند.

دقیقه 71: ارسال اسماعیلی فر روی دروازه الغرافه برای استفاده کرپیچ را مدافع تیم قطری راهی کرنر کرد.
دقیقه 72: ضربه سر محمد نادری روی ارسال ایرانپوریان از بالای دروازه الغرافه راهی اوت شد.
دقیقه 73: ارسال خوب ایرانپوریان روی دروازه الغرافه با ضربه سر دیدنی مهدی زاده همراه شد اما یوسف حسن دروازه بان تیم قطری توپ را به خوبی مهار کرد.
دقیقه 74: ضربه مهاجم الغرافه را ژوردی آلمیدا در دو ضرب مال خود کرد.

دقیقه 77: برخورد محمد ایرانپوریان با مهدی طارمی را در محوطه جریمه تراکتورسازی داور اعلام پنالتی به سود الغرافه کرد. مهدی طارمی خودش پشت توپ قرار گرفت اما ضربه اش را خوب نزد و آلمیدا اجازه گل شدن توپ را نداد.

دقیقه 79: حرکت خوب بازیکنان تراکتورسازی با پاس عرضی موقعیت فوق العاده ای را در اختیار آزادی قرار داد اما او در حالی که دروازه خالی را جلویش داشت، ضربه اش را به بیرون فرستاد!
دقیقه 85: حرکت انفرادی خوب و ارسال احسان پهلوان با ضربه سر زیبای محمدرضا آزادی همراه شد که دروازه بان الغرافه با عکس العملی فوق العاده توپ را در آورد.
دقیقه 86: ضربه سر دانیال اسماعیلی فر با اختلافی اندک از کنار دروازه الغرافه به بیرون رفت.

مرد میدان: مهدی طارمی

بازنده بزرگ: مهدی مهدی پور

غایب بزرگ:____________

کد خبر: 909026

وب گردی

وب گردی