دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان نقش اساسی داشته است

استاندار همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان نقش اساسی داشته است.

محمدناصر نیکبخت با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان همدان نقش اساسی داشته است، در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: در حوزه های علمی، کارآفرینی، فرهنگی رضایت کامل تا کنون از فعالیت این دانشگاه در استان داشته ام.

استاندار همدان در رابطه با تاثیر حضور استانداران در هیات امنای دانشگاه ها گفت: استانداری به دانشگاه آزاد اسلامی در همدان کمک های بسیاری داشته به طور مثال مسیر منتهی به دانشگاه آزاد همدان برای دانشجویان ایجاد مشکل می کرده و خطرآفرین بوده که با کمک استانداری این جاده سامان پیدا کرده است.

نیکبخت افزود: همچنین استانداران می توانند در رابطه با تقویت دانشگاه ها در استان و همکاری در امکانات و ایجاد امنیتی که در دانشگاه ها لازم است یاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، یکشنبه 29 بهمن ماه دکتر فرهاد رهبر در در سیزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با حضور استاندار گفت: با توجه به پتانسیل موجود و حمایت های استاندار همدان، برای فروش محصول دانش بنیان در این استان، پتانسیل و امکانات خوبی وجود دارد و از این توان می شود برای درآمدزایی و حل مشکل مردم استفاده کرد.

وی ضمن اشاره به امکانات دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان امکانات خوبی دارد که بسیاری از دانشگاه های دولتی در تهران ندارند و باید از این امکانات استفاده و بهره گیری شود.

901

کد خبر: 909032

وب گردی

وب گردی