تجمع دراویش گنابادی در خیابان پاسداران

تجمع تعدادی از دراویش شهر تهران مقابل خانه نورعلی تابنده شامگاه دوشنبه موجب ترافیک سنگین در خیابان پاسداران شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا این تجمع از بعدازظهر دوشنبه در منطقه پاسداران آغاز و موجب ترافیک سنگین در منطقه شد اما با حضور نیروهای انتظامی تجمع کنندگان متفرق و ترافیک به شکل روان در آمد.
به گفته شاهدان نیروی انتظامی حاضر در منطقه برای متفرق کردن تجمع کنندگان اقدام به شلیک تیرهوای کرده استموضوعی که محسن همدانی معاون امنیتی استانداری تهران نیز آن را تایید کرد اما گفت که هنوز از این تیراندازی و دلایل آن جزئیاتی در دست نیست.
همچنین یکی از شاهدان عینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعدادی دراویش از نواحی مختلف کشور به این محل آمده بودند.
این شاهد عینی افزود: نیروی انتظامی با حضور در محل تعدادی از دراویش را دستگیر کرد و به تجمع آنان با شلیک گاز اشک آور پایان داد.
همچنین برخی از شاهدان عینی اذعان داشتند که در اثر حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه موتورسیکلت یگان امداد در خیابان پاسداران تهران متأسفانه سه تن از مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به شهادت رسیدند.
هنوز از هویت راننده اتوبوس و قصد و نیت وی اطلاع دقیقی در دست نیست اما برخی اخبار حاکی از آن است که این تصادف رانندگی به وسیله عده‌ای از دراویش گنابادی که در منطقه پاسداران حضور دارند به وقوع پیوسته است.

700

کد خبر: 909036

وب گردی

وب گردی