درخواست از رئیس مجلس برای پیگیری ابعاد سانحه توسط تیم تحقیق و تفحص

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته در صحن علنی مجلس از رئیس مجلس درخواست کردیم که یک تیم تحقیق و تفحص برای پیگیری ابعاد این حادثه کار خود را آغاز کنند و با افرادی که خاطی و مقصر هستند برخورد شدید و قانونی صورت گیرد.

اصغر سلیمی با اشاره به آخرین وضعیت جست‌وجوی لاشه هواپیما از سوی امدادگران اظهار داشت: عکس‌های پهپادها در حال بررسی است شاید در بررسی‌های صورت گرفته بتوانیم به نقطه نظر واقعی برسیم.

وی افزود: روز گذشته در صحن علنی مجلس از رئیس مجلس درخواست کردیم که یک تیم تحقیق و تفحص برای پیگیری ابعاد این حادثه کار خود را آغاز کنند و با افرادی که خاطی و مقصر هستند برخورد شدید و قانونی صورت گیرد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: امروز ما با استاندار صحبت کردم و پیشنهادی به استاندار ارائه کردیم و با توجه به اینکه حادثه در شهرستان سمیرم رخ داده و ارتباط نزدیکی که از لحاظ فرهنگی و قومی شهرستان سمیرم با کهکیلویه و بویراحمد دارند ما 3 روز را عزای عمومی اعلام می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پشنهاد می‌شود از روز سه‌شنبه تا پنج‌شنبه شهرستان سمیرم هم همچون کهکیلویه و بویراحمد از طریق استاندار و نماینده شهرستان عزای عمومی اعلام شود.

901

کد خبر: 909055

وب گردی

وب گردی