نامه انتقاد آمیز بسیج ‌دانشجویی دانشگاه آزاد‌ استان تهران به سردار اشتری

بسیج ‌دانشجویی دانشگاه آزاد‌ استان تهران در نامه ای خطاب به سردار اشتری از تسامح ناجا در برخورد ‌‌با دراویش داعشی انتقاد کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز در بخش هایی از این نامه آمده است:

اندک زمانی از خبر از دست دادن عزیزانمان در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران _یاسوج نمی گذرد که باز خبری تلخ دیگر چنگ بر روح و روان مان می اندازد.

شهادت چند تن از دلاورمردان سبز پوش نیروی انتظامی آنهم در شب شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بر هم زدن نظم و امنیت برخی از خیابان های تهران به دست حیواناتی درنده و سبک مغز چنان بر ما سخت گذشت که نتوانستیم برادرمان جناب سردار اشتری فرمانده محترم نیروی انتظامی را مورد خطاب قرار ندهیم.

سردار عزیز، در سخت کوشی و وظیفه شناسی شما و نیرو های تحت امرتان در برخورد با قانون شکنان و نافیان امنیت عمومی هیچ شکی بر دل نداریم، اما سوالی ما را سخت آشفته است که چرا برخورد آن نیروی محترم با چنین جانوران موزی رنگ و بوی تسامح به خود گرفته است که این چنین مستانه به خود جرات عربده کشی می دهند و امنیت و جان و مال ملت شریف ایران را به خطر می اندازند.

فرماندهی محترم نیروی انتظامی... اگر به هر دلیل موجه و غیر موجه ای ( که مطمئناً هر دلیلی مبنی بر عدم برخورد با قانون شکنان بی ریشه امری است غیر موجه!) دست آن نیرو در برخورد با این اوباش اجاره ای بسته و محدود است. برادران شما در نیروی مردمی بسیج و فرزندان حیدری امام امت ره، آماده در هم پیچیدن طومار این کژ اندیشان بی هویت اند.

کارنامه درخشان فرزندان انقلابی امت نشان از سابقه ای بی بدیل در بی خانمان کردن ناکثین و مارقین دارد. وَ مَنْ یَتَوَلَّ اللّهَ وَ رَسُولَهُ وَ الَّذِینَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغالِبُونَ.

به گزارش ایسکانیوز، در جریان آشوب‌های شب گذشته جمعی از دراویش فرقه گنابادی که تا امروز نیز ادامه داشت چند خودرو به سمت مأموران نیروی انتظامی و تعدادی از بسیجیان حمله کرده که موجب شهادت و جراحت آنها شده است.

کد خبر: 909138

وب گردی

وب گردی