در دویست و بیستمین روز سالم تهران نفس می کشیم/یک ایستگاه در شرایط ناسالم برای تمامی گروه های جامعه قرار دارد

بررسی وضعیت کیفی هوا نشان می دهد هوای تهران برای سومین روز پیاپی در وضعیت سالم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، بررسی وضعیت کیفی پایتخت نشان می دهد وای تهران برای سومین روز پیاپی سالم است ، شاخص کیفی هوای تهران در روز 29 اسفند ماه در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار داشت شاخص آنلاین هوا در ساعت 17 همان روز با میزان 88 در شرایط سالم قرار گرفت و این وضعیت تا صبح امروز ادامه داشت. البته شاخص آنلاین هوای پایتخت در ساعت 17 روز گذشته با میزان 47 در شرایط پاک قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران شاخص کیفی هوای دیروز تهران 70 و در شرایط سالم قرار داشت، شاخص کیفی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به هشت صبح امروز 78 و در شرایط سالم قرار دارد.بر اساس این گزارش، میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون 78، میزان ذرات معلق کمتر از 10 میکرون 50 و میزان منواکسید کربن در هوا 38 است.

در دویست و بیستمین روز سالم تهران نفس می کشیم

بررسی های وضعیت کیفی هوا از ابتدای فروردین ماه امسال تا کنون نشان می دهد تا کنون پایتخت 220 روز با شرایط سالم را تجربه کرده است این درحالی است که تعداد روزهای سالم در سال گذشته 238 روز بوده است.

2 ایستگاه در شرایط پاک/یک ایستگاه در شرایط ناسالم برای تمامی گروه های جامعه قرار دارد

بررسی شاخص آنلاین در دومین روز اسفند ماه سال 96 نشان می دهد درحال حاضر 4 ایستگاه در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار داشته و ایستگاه منطقه 20 در شرایط ناسالم برای تمامی گروه های جامعه قرار دارد. همچنین ایستگاه های منطقه 15 و منطقه 4 در شرایط پاک قرار دارند، 9 ایستگاه باقی مانده نیز دروضعیت سالم قرار دارند.

701

کد خبر: 909266

وب گردی

وب گردی