ارج نهادن به ازدواج دانشجویی مانعی جدی در برابر کانال های کراش دانشجویی

مدیرمسئول نشریه دانشجویی برتر اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ارج نهادن به ازدواج های دانشجویی مانعی جدی در برابر کانال های کراش دانشجویی است.


علیرضا رستم زاده، مدیرمسئول نشریه دانشجویی برتر اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز گفت: متاسفانه این روزها شاهد رشد قارچی کانال هایی تحت عنوان "کراش دانشجویی" هستیم که این پدیده باید با دقت در دانشگاه ها مورد بررسی قرار گیرد و بنا بر مقتضیات با انجام کار فرهنگی مانع از رشد این دست فعالیت ها بشوند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: متاسفانه مدتی بود که بحث ازدواج دانشجویی امری کم اهمیت شناخته می شد و همین موضوع منتج به پدیدار شدن این آسیب اجتماعی شده بود اما امروز مسئولین فرهنگی دانشگاه ها باید با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه و مراسمی درخور باعث ارج نهادن به ازدواج های دانشجویی شوند چرا که ارج نهادن به ازدواج های دانشجویی مانعی جدی در برابر کانال های کراش دانشجویی است.

نایب دبیر کانون فرهنگی و اجتماعی سرو امید با بیان اینکه در مبحث آسیب های اجتماعی پیشگیری بر درمان و برخورد باید ارجحیت داشته باشد ادامه داد: آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد، روابط غیر اخلاقی و... با هزینه پایین و تنها با پیشگیری می توان از ترویج و عمومی شدن جلوگیری نمود.
واحدهای دانشگاهی باید با برگزاری تریبون های آزاد دانشجویی، کرسی های آزاد اندیشی و... باید جامعه دانشگاهی خود را در مقابل خطرات اجتماعی ایزوله کنند.

رستم زاده در پایان افزود: فعالین دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) سعی خواهند نمود تا با برگزاری نشست های فرهنگی، کرسی های آزاد اندیشی و سمینارهای مختلف با موضوعات بیکاری فارغ التحصیلان و مشاغل غیر مرتبط، اعتماد به نفس و عمل زیبایی، فساد در آیینه اقتصاد و... در افزایش بینش و بصیرت دانشجویان نقش عمده ای را ایفا کنند.

کد خبر: 909311

وب گردی

وب گردی