نمایندگان حامی دولت نیز به جمع استیضاح‌کنندگان ربیعی  اضافه شده‌اند+ اسامی

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با تأکید بر اینکه در حوزه شستا و تأمین اجتماعی، آقای ربیعی، جز بدبختی برای کشور نداشته است گفت:از آقای روحانی مصرانه انتظار داریم که وزرای تعاون و راه استعفا دهند، زیرا هزینه‌هایشان برای نظام زیاد است.

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز از ارائه طرح استیضاح علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هیئت‌رئیسه پارلمان خبر داد و گفت: آقای ربیعی سهم سیاسی از یک جریان سیاسی است ضمن آنکه آقای رئیس‌جمهور به جای تن دادن به رأی مردم، به باندها و جریانات سیاسی تن داد و آقای ربیعی را انتخاب کرد و این موجب عدم اهمیت و نادیده گرفتن رفاه و معیشت مردم است.

وی با انتقاد از عملکرد علی ربیعی در این حوزه افزود: اداره دو وزارتخانه عریض و طویل رفاه و کار در حد و اندازه آقای ریبعی نیست.

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: حوزه‌های رفاه و کار باید طبق روال قبل، به دو وزارتخانه مجزا تقسیم شود.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با تأکید بر اینکه در حوزه شستا و تأمین اجتماعی، آقای ربیعی، جز بدبختی برای کشور نداشته است، اظهار داشت: آقای ربیعی، رئیس‌جمهور و ما نمایندگانی که به وی رأی اعتماد دادیم، خیانت کردیم؛ از آقای روحانی مصرانه انتظار داریم که وزرای تعاون و راه استعفا دهند، زیرا هزینه‌هایشان برای نظام زیاد است.

نماینده مردم سبزوار با اعلام اینکه طرح استیضاح آقای ربیعی را امروز(چهارشنبه، 2 بهمن) با 45 امضا تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس کرده ایم، خاطرنشان کرد: آقایان وکیلی، نعمتی و تاجگردون، نمایندگان حامی دولت نیز به جمع استیضاح‌کنندگان اضافه شده‌اند و منتظر اعلام وصول آن از سوی هیئت‌رئیسه مجلس هستیم.

301

کد خبر: 909379

وب گردی

وب گردی