نکیسا: سال نود شش پر بود از اتفاقات تلخ/ فاصله پرسپولیس با تیم دوم بهترین اتفاق سال بود

دروازه بان اسبق تیم ملی بهترین خاطره سال 1396 را فاصله پرسپولیس با تیم دوم جدول دانست و گفت: تیم ملی با هزینه 60 میلیاردی به جام جهانی رفت و این جای تعجب ندارد.

نیما نکیسا در گفت و گوی نوروزی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با سالی که گذشت صحبت کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

*سالی که گذشت از نظر ورزشی چگونه بود و بهترین خاطره ورزشی شما از این سال چه بود؟

متاسفانه امسال از نظر ورزشی سال چندان خوبی نبود و بر خلاف هر سال نمی توانم موضوع مهمی را در این زمینه مطرح کنم.

* به نظرت صعود مقتدرانه به جام جهانی نمی تواند اتفاق خوبی باشد؟

زمانی که 60 میلیارد برای تیم ملی هزینه می شود و هفتمین مربی گران دنیا را به خدمت گرفته ایم آیا صعود به جام جهانی باید اتفاق عجیبی باشد؟ اگر کی روش تیم را به دور دوم برد من با تمام وجود می گویم هرچه که برای او خرج کردیم حقش بوده است.

* آقای نکیسا به هر حال پرسپولیس تیم اسبق شما هم سال خوبی را پشت سر گذاشت آیا آن هم به دلیل قرارداد بالای برانکو است؟

نه پرسپولیس فوق العاده بوده است و اتفاقا اکنون که فکر می کنم می توانم بگویم بهترین اتفاق ورزشی در سال گذشته فاصله امتیازی پرسپولیس با تیم دوم جدول رده بندی بود.

* در بین سین های هفت سین کدام را بیشتر دوست داری؟

سکه و سیب

*بهترین خاطره نوروزی در زمان بازیگری ات چه بود؟

سال 1377 دقیقا بین دو نیمه بازی دوستانه با تیم نانت بود که سال تحویل شد و مهرداد میناوند همانجا مشغول به نماز خواندن شد یکی از بهترین خاطراتم از زمان سال تحویل در زمان بازیگری است. البته دو یا سه بار هم در زمان لحظه تحویل سال در هواپیما بودیم و برای انجام بازی ها در راه بودیم.

*بدترین خاطره سال نود شش؟

متاسفانه سال خوبی را پشت سر نگذاشتیم چرا که سال 1396 پر بود از بلایای طبیعی و از دست رفتن هموطنان عزیزمان که همه را ناراحت کرد. از زمین لرزه های کرمان و کرمانشاه تا کشتی سانچی و سانحه هوایی، همه و همه ناراحت کنند بود. ای کاش در کشورمان تخصص سازی شود؛ رئیس جمهور در این شش سالی که مسئولیت را بر عهده داشته است تلاش های زیادی کرده است اما به نظرم کافی نیست و باید به شکل بهتری جواب افرادی که به پای صندوق های رای رفتند را داد. راستی در بین این همه اتفاق بد حتی شاهد استعفای یک وزیر هم نبودیم و احساس می کنم بهتر است خود حضرت آقا در این زمینه ورود کند و با افرادی که به نحو احسن کار خود را انجام نمی دهند برخورد کند.

606

کد خبر: 909421

وب گردی

وب گردی