مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شبستر معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئولان بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با حضور امام جمعه شهرستان، رئیس واحد، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان، فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان و هیات رئیسه دانشگاه و شورای پایگاه شهید مفتح برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از شبستر، در این جلسه حمید داوری به عنوان مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شبستر معرفی و از زحمات میرجلال موسوی نیا در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی شد.

در ابتدای مراسم حجت ­الاسلام محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستر با توجه به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا س سخنانی در فضیلت آن حضرت ایراد و خطاب به مسئولین فرهنگی و بسیج دانشگاه اظهار داشت: «سیاه پوشی و برافراشتن پرچم ­های سیاه عزا در محیط دانشگاه کافی نیست و دانشگاه باید فاطمی باشد. فرهنگ فاطمی، دیدگاه فاطمی و منطق فاطمی را باید در جامعه رواج دهیم».

در حکم صادره از سوی سرهنگ دوم پاسدار محمد رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شبستر آمده است: «برادر بسیجی حمید داوری بنا به پیشنهاد فرمانده حوزه مقاومت شهید رجایی شبستر جنابعالی را به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی شبستر منصوب می­نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و موسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی ره و فرامین، تدابیر و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله العظمی خامنه­ ای مدّ ظلله العالی بتوانید با بهره­ گیری از امکانات مادی و معنوی، با همت و تلاش هرچه بیشتر حضور سازمان یافته مردم به ویژه جوانان در بسیج اقشار را فراهم و آنان را در صحنه ­های مورد نیاز انقلاب شکوهمند اسلامی به کارگیری نمائید و در جهت پویایی بسیج ده­ ها میلیونی گام های موثری بردارید»

در پایان با اهداء لوح سپاس و هدیه از زحمات و تلاش­های صادقانه سی ساله میرجلال موسوی­نیا که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است تشکر و قدردانی شد.

در این جلسه امام جمعه شهرستان، رئیس واحد، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان، فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان، هیات رئیسه و تعدادی از مدیران دانشگاه، اعضای شورای پایگاه شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

حمید داوری از کارکنان رسمی واحد شبستر متولد 1356 و با مدرک کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی جامعه شناسی در دفتر امور فوق برنامه مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی واحد شبستر مشغول به انجام وظیفه می­باشد.

کد خبر: 909488

وب گردی

وب گردی