آشوبگران اخیر هیچ نسبت جغرافیایی و آئینی با مردم گناباد ندارند

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی با محکومیت حوادث اخیر در خیابان پاسداران تأکید کرد: این آشوبگران هیچ نسبتی چه از لحاظ جغرافیایی و چه از لحاظ آئینی با مردم ولایتمدار گناباد ندارند.

به گزارش ایسکانیوز،حمید بنایی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز با تسلیت جانباختگان جمعی از هموطنان در سانحه هوایی و نیز شهادت جمعی از نیروهای انتظامی و بسیجی در اغتشاشات دوشنبه شب خیابان پاسداران اظهار داشت: با گذشت حدود ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، دشمنی های دشمنان انقلاب و نظام به طور مستمر ادامه داشته و هر روز در قالب جدید در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی بر می آیند.

وی افزود: در پی اغتشاشات اخیر توسط جمعی از عوامل فریب خورده و شهادت برخی از نیروهای خدوم ناجا، ضمن محکومیت این حادثه خونین، این حادثه در رسانه های خارجی بازتاب های متعددی داشته که متأسفانه وجهه نامناسبی از مردم شریف و ولایت مدار گناباد در اذهان عمومی پدید آورده است.

بنایی تصریح کرد: مردم گناباد در طول تاریخ نشان داده اند که مردمی بسیار نجیب، وفادار به نظام، انقلاب و امام و رهبری معظم انقلاب بوده اند و هم اکنون نیز در کنار یکدیگر در کمال آرامش زندگی می کنند و در طول چهار دهه از انقلاب، حتی یک مورد اغتشاش و یا آشوب در هیچ موضوعی نداشته اند.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این افراد آشوبگر هیچ نسبتی چه از لحاظ جغرافیایی و چه از لحاظ کیش و آئین با مردم گناباد ندارند و ما نیز از رسانه ها خواهش می کنیم به دلیل ضعف اطلاعاتی که در این زمینه دارند، به هیچ عنوان پسوند گنابادی را بر روی هیچ کیش و فرقه ای که با مردم گناباد سنخیت ندارد، نگذارند.

بنایی تأکید کرد: اگر قرار باشد گناباد معرفی شود باید با چهره هایی همچون شیخ محمدتقی بهلول که رهبر انقلاب او را شگفتی روزگار خواندند و یا با شهیدانی همچون شهید سیدرضا کامیاب و شهید شوریده و یا با قنات هایی که هزاران سال پیش مردم این دیار احداث کرده اند و امروز ثبت جهانی شده است، معرفی شود.

منبع: مهر

304

کد خبر: 909492

وب گردی

وب گردی