نمایشگاه استانی کتاب به سیستان و بلوچستان رسید

سیصد و پنجاه پنجمین نمایشگاه کتاب استانی با نمایش 51 هزار و 652 عنوان کتاب در سیستان و بلوچستان برگزار می­ شود.

به گزارش ایسکانیوز از موسسه نمایشگاه­های فرهنگی ایران، نوزدهمین دوره نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان از 3 تا 9 اسفند در زاهدان برگزار می ­شود.

در این دوره 419 ناشر از سراسر کشور 51 هزار و 652 عنوان کتاب را در 242 غرفه در معرض دید عموم قرار می‌دهند. از استان 11 ناشر در نمایشگاه حضور دارند و 5 کتاب‌فروشی با ستاد نمایشگاه همکاری دارند و بن­های توزیعی تا دو هفته بعد از برگزاری نمایشگاه در این کتاب‌فروشی‌ها اعتبار دارد.

برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، بخش فروش متمرکز کتاب­هایی از 45 ناشر را عرضه می ­کند. مبلغ 900 میلیون تومان بن یارانه ­ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می­گردد.

از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه می توان به برپایی نشست های نقد و تجلیل از اهداکنندگان کتاب، کارگاه نقد و بررسی شعر کلاسیک استان، رونمایی از تازه­ های نشر استان و تقدیر از ناشران فعال و ... اشاره کرد.

همچنین جشن امضاء کتاب با حضور رضا امیرخانی، کارگاه معرفی کتاب ویژه کودکان و والدین، کارگاه اوریگامی ویژه کودکان و نوجوانان، ایستگاه نقاشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان و نمایش خیابانی از جمله این برنامه ­ها هستند.

نوزدهمین نمایشگاه کتاب زاهدان از 3 تا 9 اسفند از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 پذیرای علاقه ­مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

502

کد خبر: 909592

وب گردی

وب گردی