گلری که بی تجربگی کار دستش داد/استقلال جای رکوردزنی نیست!!

دروازه بان جوان استقلال که در مسیر خوبی قرار داشت رفته رفته در حال بازگشت به شرایط قبلی‌اش است که از ترکیب دور بود!

به گزارش ایسکانیوز،حسین حسینی در دوره سرمربیگری علیرضا منصوریان به گلر ثابت استقلال تبدیل شد و بعد از حضور شفر نیز جایگاه خود را از دست نداد.

دروازه بان جوان استقلال با ارائه عملکرد درخشان توانست رکورد بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ لیگ ایران را از آن خود کند اما بعد از آن جایگاهش در استقلال متزلزل شد.

شفر در مسابقات اخیر سعی کرده از هر دو دروازه بان آماده خود استفاده کند و در حالی که عنوان می شد رحمتی تنها در جام حذفی بازی خواهد کرد در چند بازی لیگ برتر نیز به میدان رفت و در بازی حساس با الهلال نیز مرد شماره یک استقلال لقب گرفت.

با کلین شیت رحمتی در این مسابقه می توان پیش بینی کرد که حضور وی و احتمالا نیمکت نشین شدن حسینی ادامه خواهد داشت آن هم در بدترین زمان ممکن برای گلر جوان استقلال!

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که حسینی از کیفیت بالاتری نسبت به بیرانوند برخوردار بوده و می تواند پیراهن شماره یک تیم ملی را از وی بگیرد و در جام جهانی گلر اول ایران باشد اما در شرایطی که بیرانوند روزهای چندان خوبی را سپری نمی‌کند، نیمکت نشین شدن حسینی بهترین خبر برای گلر پرسپولیس و البته دیگر گلرهای مدعی است.

از طرفی حسینی نباید تصور می کرد برای حضور درون دروازه استقلال رکوردزنی برایش کافی است زیرا عملکرد وی در اولویت قرار دارد و رکوردزنی اهمیت چندانی ندارد زیرا وی یک گلر آماده را به عنوان رقیب کنارش دارد.

گلر جوان استقلال تا زمانیکه رکورد نزده بود عملکرد عالی درون دروازه داشت و این موضوع به نفع استقلال نیز بود امابه محض رکوردزنی انگیزه اش کم شد و این یک واقعیت است که وی را از ترکیب استقلال دور کرد و این کاملا طبیعی است زیرا رحمتی در تمرینات کاملا آماده بود و منتظر لغزش ثانیه ای رقیبش.

حسینی با بی تجربگی دروازه را به صاحبش سپرد زیرا وی برای حضوری دائمی درون دروازه استقلال هنوز بسیار جوان است و تیم رحمتی با تجربه را نیز در اختیار دارد که بدون حاشیه به کارش ادامه می دهد و به دنبال جذب رضایت شفر است.

این در حالی است که بعد از دریافت دو گل در بازی با الریان شفر کمی از گلر جوانش برای حضور درون دروازه استقلال در آسیا مردد شد و با اینکه همگان خبر اط حضور مجدد وی درون دروازه تیم در بازی با الهلال می دادند ،بعید بود که شفر این قدر کم تجربه برخورد کند و باز هم اشتباه قبل تکرار شود.

رحمتی حالا به جایگاهش بازگشته و شفر نیز در آسیا به گلری با تجربه و آمادگی رحمتی خیلی بیشتر نیاز دارد زیرا استقلال تنها جای رکوردزنی بازیکنان نیست!!

کد خبر: 909644

وب گردی

وب گردی