نام نویسی بیش از 20هزار زوج دانشجو در بیست ویکمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی

مدیر پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور از نام نویسی بیش از 20هزار زوج دانشجو در بیست و یکمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفرتابهشت) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ دکتر سعید رضایی، مدیر پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور با اشاره به پایان مهلت نام نویسی در بیست ویکمین دوره ازدواج دانشجویی گفت: طی حدود دو ماه بازه نام نویسی مراسم ازدواج دانشجویی در سال جاری، بیش از 20هزار و 600زوج برای شرکت در این مراسم نام نویسی کردند.

وی با بیان اینکه روند تکمیل مدارک، تأیید ثبت نام و انتخاب کاروان 17هزار و 100 زوج تاکنون نهایی شده است، افزود: از این تعداد، تاکنون 6هزار و 257 زوج در قالب 9 کاروان به مشهدالرضا مشرف شده و در مراسم شرکت کرده اند و حدود 11 هزار زوج دیگر نیز تا پایان سال در مراسم حضور می یابند.

رضایی با اشاره به ادامه روند تکمیل مدارک و تأیید ثبت نام دانشجویان متقاضی، خاطرنشان کرد: از میان 20هزار و 600زوج ثبت نام کننده در بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی، بیش از 200 زوج، اعضای هیأت علمی دانشگاه ها هستند.

مدیر پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور یادآور شد: دهمین کاروان مراسم ازدواج دانشجویی امسال، با بیش از 800 زوج امروز وارد مشهدالرضا می شود.

لازم به ذکر است بیست و یکمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی (طرح ملی همسفرتابهشت) به همت نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از سوم بهمن ماه تا پایان سال جاری در مشهدالرضا(ع) برگزار می شود.

202

کد خبر: 909758

وب گردی

وب گردی