"احمدی‌ نژاد"  پژواک صدای نتانیاهو ، ترامپ و بن سلمان  شده است

دبیر اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای خطاب به محمود احمدی نژاد نوشت: شما خودتان حاصل چه ساختاری بوده‌اید و چگونه شهردار و رئیس جمهور شدید؟مگر همین شورای نگهبان شما را برای انتخابات ریاست جمهوری تأیید نکرد؟

به گزارش ایسکانیوز مهدی بلوکات دبیر اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسرکشور طی نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان، به نامه اخیر وی به رهبر انقلاب واکنش نشان داده است.

متن نامه از این قرار است:

باسمه تعالی
جناب آقای محمود احمدی نژاد؛
در رابطه با نامه‌ی مشمئز کننده و شرم آورتان به رهبر انقلاب، لازم است نکاتی به شما گوشزد شود:

1- درخصوص محتوای نامه و حرف‌های مبهمی که مطرح کردید نیازی به پاسخ گفتن و توضیح وجود ندارد؛ چه اینکه خودتان و دوستانتان و آحاد مخاطبان می‌دانند که آن حرف‌های کذایی را نه به قصد و نیت اصلاح گفته‌اید و نه به آنها ذره‌ای اعتقاد و پایبندی دارید. واضح است که تنها هدف شما انتقام گیری و عقده گشایی و پراکندن نفرت و خشونت و تحریک معاندین به آشوب و اغتشاش است.

2- مرکز ثقل برداشتی که مخاطب منصف و بیطرف از نامه‌ی شما و تحرکات اخیرتان دارد، این است که در مرز "شرافت و بی شرفی" درحال حرکت هستید و این رفتارهایتان را جز در این چارچوب نمی‌توان تحلیل کرد.

3- بر فرض اینکه نظام و انقلاب آنگونه که در نامه تان گفته‌اید دچار عیب و فساد و انحراف است؛ شما خودتان حاصل چه فرآیند و ساختاری بوده‌اید و چگونه شهردار و رئیس جمهور شدید؟ مگر همین شورای نگهبان و همین آقایان شما را برای انتخابات ریاست جمهوری تأیید نکردند؟ مگر همین نظام و قوه ی قضاییه در سال ٨٨ از رأی مردم به شما صیانت نکرد وجلوی قانون شکنان نایستاد؟
آقای احمدی نژاد
یک انسان تا چه حد می تواند نانمک باشد؟

4- بنده هم قبول دارم که در بخش‌هایی از نظام فساد وجود دارد ولی بی شک شما و برخی همراهانتان یکی از مصادیق این فساد بودید و هستید.

آقای احمدی نژاد؛
کردان دروغگو و متقلب وزیر چه کسی بود؟

سعید مرتضوی مدیر سیستم چه کسی بود؟

محمد رضا رحیمی معاون اول چه کسی بود؟

بقائی و مشائی نزدیکان چه کسی اند؟

آقای احمدی نژاد
دستهای شما آنقدر پاک نیست که بتوان با آن آلودگی فساد را زدود.

5- و اما در نامه تان به مردم و کشور جفا کردید؛ پژواک صدای نتانیاهو و ترامپ و بن سلمان خبیث شدید؛ خون شهدا را نادیده گرفتید؛ نمک خوردید و نمکدان شکستید؛ دروغ گفتید؛ نعل وارونه زدید؛ اعمالتان را حبط کردید؛ خواست دشمن وضد انقلاب را محقق کردید...

6- در خاتمه بهتر است بجای فرافکنی و غبارآلود کردن فضا، پاسخگوی ٨ سال مدیریتتان در کشور باشید و برای رفع مشکلات دلسوزانه رفتار کنید، نه طلبکارانه و کاسب کارانه
والسلام علی من اتبع الهدی

301

کد خبر: 909764

وب گردی

وب گردی