کوهکن:رئیس جمهور سابق حرف بزرگتر از وزنش نزند/ احمدی نژاد دچار کیش شخصیت شده است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه صبر و ظرفیت نظام بالا است اما در جای لازم هم برخورد قانونی می‌کند، به رئیس جمهور سابق توصیه کرد به اندازه کوپنش حرف بزند و حرف های بزرگتر از وزنش بیان نکند.

به گزارش ایسکانیوز محسن کوهکن درباره نامه احمدی نژاد رئیس جمهور سابق به مقام معظم رهبری که در آن خواستار برکناری رئیس قوه قضائیه و برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری و مجلس شده بود،گفت: این موضوع که نظام جمهوری اسلامی، صحبت های کسی را که رئیس جمهور سابق بوده، تحمل می‌کند باید مثبت ارزیابی کرد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اتفاقاتی در حدود یک الی دو ماه گذشته در کشور رخ داد که باید نحوه مدیریت این اتفاقات را به رخ دنیا کشید؛ در دی ماه، برخی آشوب طلبان با تحریکات بیگانگان حرکاتی انجام دادند، با این حال مسئله جمع شد و در بحث حوادث اخیر خیابان پاسداران نیز به هر جهت با تدبیر موضوع مدیریت شد و همه این امور سعه صدر نظام را نشان می دهد.

کوهکن در ادامه افزود: نوشتن نامه در خصوص مشکلات و ایرادات بصورت محرمانه به مقام معظم رهبری مشکلی ندارد اما اینکه مطالبی که به ذهن یک شخص رسیده و اطرافیان برای او تحلیل داشته اند، در قالب نامه سرگشاده باشد، نشان می‌دهد قصد و نیت خاصی در این کار بوده است؛ در مبانی اعتقادی ما اگر انجام کار اصلاحی با قصد خالص نباشد دیگر نه کار به نتیجه می رسد نه آن شخص ثوابی نصیبش می شود.

کوهکن افزود: فکر می کنم رئیس جمهور سابق دچار کیش شخصیت و مبتلا به غرور کاذب شده و باید به یاد بیآورد که اینگونه نبوده که داشتن مسئولیت های رده بالا در نظام جمهوری اسلامی، تا پایان مصونیت به همراه دارد چرا که حتی رئیس جمهوری در این نظام بوده که با لباس مبدل فرار کرده یا برخی از مسئولان بوده اند که از کار برکنار شده اند یا حتی اعدام شده اند.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: صبر و ظرفیت نظام جمهوری اسلامی بالا بوده اما در جای لازم هم برخورد قانونی می کند؛ ضمن آرزوی عاقبت به خیری برای رئیس جمهور سابق، به وی توصیه می کنم به اندازه کوپنش حرف بزند و حرف های بزرگتر از وزنش بیان نکند.

منبع:خانه ملت

301

کد خبر: 909786

وب گردی

وب گردی