اگر بصیرت نباشد انقلابی‌ترین مردم هم گمراه می‌شوند/ امروزه برخی مسؤولان با رهبری نظام زاویه پیدا کرده‌اند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه وقتی امتی با صبر و استقامت پای رهبری ایستادند، نظامی راسخ و سرافراز خواهیم داشت،گفت: اما اگر بصیرت نباشد انقلابی‌ ترین مردم هم دچار گمراهی می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی سعیدی پیش از ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیون حوزه تخصصی امیرالمومنین (ع) بیرجند اظهار داشت: اسلام پنج مقطع مهم تاریخی دارد که مقطع اول بعثت، برای آغاز اسلام است که خداوند طرحی را برای تکامل و اداره بشر تدبیر فرمودند که مبنای و مجرای آن بعثت بود.

وی با اشاره به مقطع دوم اسلام، خاطرنشان کرد: مقطع دوم غدیر است و هر انقلابی مرحله پیروزی استقرار و استکمال دارد و غدیر استمرار بعثت بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: مقطع سوم بعثت عاشورا بوده که انقلاب عاشورا در راستای احیای بعثت و غدیر بود.

سعیدی عنوان کرد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند "حسین منی و أنا من حسین" که مفهوم عاشورا فلسفه احیا بعثت است.

وی تصریح کرد: دانشمند مصری می‌گوید؛ حدوث اسلام با پیامبر اکرم(ص) و بقاء اسلام با قیام امام حسین(ع) بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مقطع پنجم اسلام ظهور حضرت مهدی(عج) برای جهانی‌سازی بعثت است، مقطع چهارم را انقلاب اسلامی، بسترسازی و جهانی‌سازی برای ظهور دانست و عنوان کرد: مقطع چهارم اهمیت زیادی دارد که علامه حسن‌زاده آملی فرمود؛ انقلاب اسلامی بین‌الطلوعین ظهور امام زمان(عج) است تا بشر برای تابیدن خورشید زمان آماده شود زیرا اگر تاریکی فوراً با تابش خورشید همراه باشد مردم متعجب می‌شوند.

سعیدی یادآور شد: در دایره تقابل حق و باطل یک طرف انقلاب اسلامی ایران به زعامت مقام معظم رهبری و جبهه‌ای از مردم مظلوم غرب و شرق آسیا و در مقابل جبهه شرک و کفر و نفاق است.

وی ادامه داد: پوشیدن لباس مقدس روحانیت، رسالت عظیمی برای رسیدن به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) را بر دوش شما می‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم باید به دنبال رهبری حرکت کنند، ابراز کرد: پس از شهادت امام حسن عسگری(ع) تا به امروز باید خلق‌الله به دنبال امام بگردند و اگر از آسمان موشک ببارد نباید دست از پیروی ولایت بردارند.

سعیدی متذکر شد: خداوند می‌فرماید 124 هزار پیامبر را برای هدایت بشر فرستادم و شما بندگان چگونه راه و مسیری را که مشخص کردند پیمودید تا که حجت آخر خود را بفرستم؟ شما با جانشین امام زمان (عج) چه می‌کنید؟

وی ادامه داد: عده‌ای از رؤسای جمهور کشور امروزه با رهبری نظام زاویه پیدا کرده‌اند و باید ملت آگاه باشند آیا این رفتار تبعیت از رهبری است؟ آیا ما زمینه‌ساز واقعی ظهور هستیم؟

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تا دل مردم تحول همه‌جانبه پیدا نکند حضرت مهدی(عج) ظهور نمی‌کنند، اظهار کرد: اگر دل مردم غبار گرفته باشد هیچ وقت از دستورات امام زمان(عج) پیروی نخواهند کرد و حتی ممکن است به مقابله با ایشان حرکت خواهند کرد.

سعیدی با بیان اینکه نباید انقلاب و دستاوردهای آن را با امور دنیوی مقایسه و سنجش کرد، عنوان داشت: مشکلاتی در جامعه وجود دارد اما پیامبر(ص) همراه یارانش چگونه شعب ابی‌طالب را تحمل کردند؟ مردم باید آگاه باشند و بدانند که در روز قیامت از ما سؤال می‌شود که 200 هزار شهید قربانی انقلاب شدند و شما چه کردید؟

وی با بیان اینکه وقتی امتی با صبر و استقامت پای رهبری ایستادند، نظامی راسخ و سرافراز خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: امیر مؤمنان(ع) می‌فرمایند؛ خداوند بر دشمن ما نفرت فرو فرستاد و پیروزی را بر مسلمانان عطا کرد اما اگر بصیرت نباشد انقلابی‌ترین مردم هم دچار گمراهی می‌شوند.

303

کد خبر: 909787

وب گردی

وب گردی