افزایش ظرفیت‎های افامتی شوشتر در نوروز 97/ شوشتر یکی از قطب‎های گردشگری است

دبیر ستاد خدمات سفر نوروز شوشتر با بیان این‎که زیرساخت‎ها و و زمینه‎های لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و گردشگران آماده است، از افزایش ظرفیت‎های افامتی این شهرستان برای نوروز 97 خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز علیمحمد چهارمحالی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته از سوی ستاد خدمات سفر شهرستان شوشتر برای نوروز 1396 گفت : پس از جلسات مکرری که طی ماههای گذشته در راستای پاکسازی و نیز رفع نقصهای حوزه تبلیغات در شهرستان انجام شد، همچنین آقای پنبهدانه فرماندار شوشتر، خود عضو هیأت راهبردی سازههای آبی شوشتر است، و عنایت ویژهای به منطقه دارد و توان خود را برای آمادهسازی این جاذبه گردشگری به کار گرفته است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر نیز در موضوع زیباسازی و گلکاری اقداماتی را ترتیب داده که درحال انجام هستند و به یاری خدا چنانچه شاهد ریزش باران رحمت الهی نیز در شهرستان شوشتر باشیم، طراوت خاصی به شهرستان دست خواهد داد و شهر آمادگی کامل برای پذیرایی از گردشگران در ایام نوروز را پیدا خواهد کرد؛ چرا که تمامی زیرساختها و زمینههای لازم در شوشتر تقریباً آماده است.

چهارمحالی ظرفیت‎‎های اقامتی شهرستان شوشتر را نسبت بهسالهای قبل مطلوبتر توصیف کرد و افزود: امسال چندین ظرفیت اقامتی جدید از جمله هتل طبیب، هتل افضل و هتل دانشگاه به ظرفیتهای گذشته شهرستان افزوده شده که موجب شده است تا از این نظر نیز مشکلی در شهرستان وجود نداشته باشد.

او با اشاره به اینکه امسال در بحث پذیرایی از میهمانان و گردشگران نیز مشکلی نخواهیم داشت، تصریح کرد: در بحث پذیرایی و سرویسدهی به گردشگران، اماکن متعدد جدیدی وارد چرخه شدهاند که آمادگی پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی را خواهند داشت.

دبیر ستاد خدمات سفر نوروز شوشتر از تشکیل مرکز شوشترشناسی از سوی انجمنهای مردم نهاد برای نوروز خبر داد و اضافه کرد: این مرکز فعالیتهایی را برای آمادهسازی شهرستان و اقلام تبلیغاتی برعهده خواهد داشت.

او همه این تمهیدات را نویدبخش یک نوروز خوب برای شهرستان شوشتر دانست و افزود: شوشتر یکی از قطبهای گردشگری استان محسوب میشود و گردشگران و حتی کاروانهای راهیان نوری که وارد استان میشوند شوشتر را به عنوان یک مکان پایلوت که دارای آثار ثبت جهانی است، برای سفر انتخاب میکنند تا جایی که در نوروزهای گذشته برخی سایتهای شوشتر شش تا هفت هزار نفر در روز گردشگر به خود دیدهاند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر افزود: امسال نیز چنانچه طبیعت با ما همراهی کند و بارش رحمت الهی در شهرستان اتفاق بیفتد، سال خوبی به لحاظ گردشگری و ورود میهمانان نوروزی در شهرستان شوشتر رخ خواهد داد.

700

کد خبر: 909821

وب گردی

وب گردی