جلالی: گسترش فولاد را خیلی خوب کنترل کردیم/ به بازیکنانم گفته بودم نگران نباشید

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: توانستیم راه‌های نفوذ گسترش فولاد را شناسایی و مسدود کنیم و در نهایت به هدف‌مان برسیم.

به گزارش ایسکانیوز، مجید جلالی پس از پیروزی 3 بر صفر تیم فوتبال پیکان مقابل گسترش فولاد، گفت: ما در یک سال و نیم گذشته جوانان زیادی را به پیکان آوردیم و این ارزشمند است که من کاری کنم که یک نسل سال‌ها برای پیکان بازی کند. زمانی که یک‌سال و نیم پیش برای اولین بار با پیکان مسابقه دادیم، بازی‌مان با همین تیم گسترش فولاد و در همین ورزشگاه بود، تیم ما نسبت به آن موقع فقط 2 بازیکنش باقی‌ماندند و مابقی همگی عوض شدند و ترکیب تیم جوان شده است.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: با توجه به بازی‌هایی که ما در سخت‌ترین شرایط انجام می دهیم و عملکرد خوبی داریم، انتظار داریم که بازیکنان‌مان دیده شوند و به تیم ملی دعوت شوند. آنها به بهترین شکل ممکن وظایف‌شان را انجام می‌دهند و ما می‌خواهیم بازی به بازی همینطور جلو برویم. برای ما هر بازی یک داستان جدید است که در پایان بازی این داستان تمام می‌شود. اصلا نباید به جدول نگاه کنیم و باید نگاه‌مان رو به جلو باشد.

وی تصریح کرد: موفق شدیم حریف‌مان را خیلی خوب کنترل کنیم. ما توانستیم راه‌های نفوذ آنها را شناسایی و مسدود کنیم و در نهایت توانستیم به هدف‌مان برسیم و دروازه گسترش فولاد را 3 مرتبه باز کنیم.

جلالی راجع به این جمله که پیکان در این بازی بسیار شاداب بازی می‌کرد اظهار داشت: در 10 دیداری هم که پیروز نشده بودیم زمانی که بازی‌هایمان را حتی بیشتر از حریفان آنالیز می‌کردم به شاگردانم می‌گفتم با این عملکردی که دارید نباید ناامید و نگران باشید. شما می‌دانید که ما چند پنالتی هم از دست داده‌ایم که اگر آنها را نیز به گل تبدیل می‌کردیم 6 امتیاز بیشتر داشتیم. در طول این مدت تنها اشتباه ما این بود که بچه‌ها را زیر فشار نتیجه‌گیری می‌گذاشتم. من سعی کردم که این فشار را با توجه به اینکه بازیکنان‌مان جوان هستند از روی آنها بردارم و دیدید زمانی که این فشار برداشته شد تیم خیلی بهتر و آگاهانه‌تر بازی کرد مانند بازی امروز.

سرمربی پیکان در پاسخ به سوالی درباره کیفیت زمین چمن ورزشگاه بنیان دیزل، خاطر نشان کرد: درست است که این ورزشگاه نسبت به قبل افت کرده، اما باز هم کیفیت چمنش نسبت به دیگر ورزشگاه‌ها بسیار خوب است، من چند سال است که به اینجا می‌آیم، درست است که کیفیت پایین آمده اما از زمین‌های دیگر باز هم بهتر است و ما توانستیم روی زمین برنامه‌هایمان را به خوبی اجرا کنیم.

وی در واکشن به این سوال که شما در زمان حضورتان در تراکتورسازی اعلام کردید که در آینده حرف‌هایی در مورد این باشگاه خواهید زد، آیا نمی‌خواهید در مورد شرایط آن موقع تراکتورسازی صحبتی بکنید؟ یادآور شد: زمانی که در تراکتورسازی کار می‌کردم مسائل بسیار زیادی دیدم که با اطمینان می‌گویم آن مسائل زمانی که بعدها هم رصدشان کردم دیدم فقط برای من نبوده و برای بقیه مربیان نیز به وجودآمده است. مطمئناً اگر آن شرایط کنترل شود تراکتورسازی می‌تواند به موفقیت برسد و این شرایطی که در این باشگاه حاکم است به ضرر خود تراکتورسازی است، این تیم ظرفیت بالایی دارد اما با این شرایط نمی‌تواند از ظرفیتش استفاده کند. من با عشق به تبریز آمدم و با اشتیاق کار می‌کردم و در مدت 10 ماهی که در این تیم حضور داشتم مدام بین تمرینات و خانه بودم. ما روزی 8، 9 ساعت برای تمرینات وقت می‌گذاشتیم. ما می‌توانستیم آن سال هر دو جام را بگیریم اما مشکلاتی پیش آمد که مانع این موفقیت شد.

جلالی ادامه داد: وقتی با مدیران باشگاه و ورزش استان جلسه می‌گذاشتیم من می‌دیدم که آنها همه مسائل را می‌دانستند، اما یا نمی‌توانستند مشکلات را حل کنند یا اتفاقات دیگری رخ می‌داد. اگر قرار باشد در مورد جزئیات این مسائل صحبت کنم ترجیح می‌دهم در مکان و زمانی این صحبت‌ها را بکنم که تراکتورسازی از تجربیاتش استفاده کند و شرایطش بهبود یابد نه الان که با بیان این صحبت‌ها برای این باشگاه ممکن است مشکل و حاشیه ایجاد شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در رابطه با اینکه نمی‌خواهید در مورد عوامل بازدارنده‌ موفقیت تراکتورسازی جزئیاتی را بیان کنید عنوان کرد: به هر حال مشکلات همیشه است، تراکتورسازی در نیم فصل قهرمان می‌شود اما در پایان فصل رتبه 4،5 قرار می‌گیرد، این مشکلات در ادامه هم تکرار می‌شود، سر نخ این مسائل روی سکوها است، اما در نهایت ترجیح می‌دهم جایی صحبت کنم که صحبت‌هایم به نفع این تیم باشد، ما کار خودمان را در این باشگاه کردیم و حالا در جایی دیگر کار می‌کنیم. من تراکتورسازی را دوست دارم و می‌دانم که احساسات مردم به این تیم وابسته است، امیدوارم همیشه موفق باشید.

وی راجع به عملکرد خوب پیام نیازمند دروازه‌بان جوان تیم پیکان گفت: این دروازه‌بان 20 سال سن دارد که برای اولین‌بار در لیگ برتر بازی می‌کند. سال گذشته هم یک بازی کرده است و امسال هم بازی کرد. این بازیکن فوق‌العاده آینده‌دار است اگر می‌گویم مربیان تیم ملی به عملکرد بازیکنان‌مان نگاه کنند برای همین است، من 3 بازیکن در تیمم دارم که اگر آنها را ببینید قطعاً می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

601

کد خبر: 910016

وب گردی

وب گردی