برای شکست دادن رئال به حمایت هواداران نیاز داریم

اونای امری، سرمربی پاری سن ژرمن، امیدوار است که دو دیدار پیش رو مقابل المپیک مارسی به تیمش کمک کند تا در دیدار برگشت مقابل رئال مادرید به نتیجه مطلوب برسد.

به گزارش ایسکانیوز، پاریسی ها در حالی 10 روز دیگر در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان رئال خواهند بود که در دیدار رفت با نتیجه 3-1 شکست خوردند.

در این مدت آنها باید در فاصله 4 روز، در لیگ و جام حذفی، دو بار با المپیک مارسی روبرو شوند و امری امیدوار است که با حمایت هواداران پی اس جی، بتوانند در دیدار برگشت رئال را شکست بدهند.

او به خبرنگاران گفت:" می دانیم که هواداران چقدر مهم هستند. وقتی داخل زمین هستیم، به همه هواداران که روی سکوها هستند و همینطور هوادارانی که بازی را از تلویزیون تماشا می کنند، نیاز داریم.

آنها با حمایت شان به ما کمک می کنند. به همین دلیل است که فکر می کنم این مهمترین مقطع فصل است. ما روز یکشنبه مقابل مارسی در لیگ بازی داریم و سپس در جام حذفی و پس از آن دیدار برگشت مقابل رئال مادرید.

ما در پارک دو پرنس بازی خواهیم کرد و به همین دلیل، فکر می کنم باشگاه، بازیکنان و همه کادر فنی از هواداران می خواهند که از تیم حمایت کنند. ما از آنها می خواهیم که پارک دو پرنس را به ورزشگاهی سخت برای حریفان تبدیل کنند."

606

کد خبر: 910167

وب گردی

وب گردی