پورمختار : انتقاد احمدی نژاد  از شورای نگهبان عوام فریبی محض است

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلیل انتقاد احمدی نژاد از شورای نگهبان غیرمنطقی و نامعقول است گفت: اینکه در مقاطعی افرادی بخواهند در انتخاباتی شرکت کنند که واجد شرایط نیستند دلیلی برای دشمنی با شورای نگهبان نمی شود.

محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون قضایی درباره دلایل انتقادات احمدی نژاد از شورای نگهبان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز گفت: دلیل منطقی و معقولی ندارند به این خاطر که اینها خودشان افرادی هستند که به لحاظ نداشتن شرایط در مقاطعی مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفتند و اکنون اینگونه با شورای نگهبان برخورد می کنند و آن را مانعی برای انتخاب شدن خودشان تلقی می کنند.

وی در ادامه افزود: این موضوع عوام فریبی محض است بالاخره در طول چهل سال گذشته جایگاه شورای نگهبان و وظایف و تاثیراتش بر حفظ و حراست از این نظام ، قانون اساسی و حقوق ملت برای ملت و دولت ایران اثباش شده است .

پورمختار اظهار کرد: اینکه در مقاطعی افرادی بخواهند در انتخاباتی شرکت کنند که واجد شرایط نیستند شورای نگهبان هم عادلانه بر مبنای مستندات بررسی کرده و احراز نکرده است و این دیگر دلیلی برای دشمنی با شورای نگهبان نمی شود بر همین مبنا امروز صداهایی چون صدای امریکا، اسرائیل و بی بی سی برای مخالفت و ضدیت با شورای نگهبان که همان صدای دشمنان این نظام انقلاب است؛ وجو د دارد.

عضو کمیسیون قضایی در پایان تصریح کرد: لذا دادن بیانیه و اطلاعیه و درخواست حذف شورای نگهبان، انتخابات یک امر غیرمنطقی و نامعقول است؛ کسانی هم که چنین ادعاهایی دارند و چنین حرفهایی می زنند بیش از دیگران از فواید بسیار مثبت شورای نگهبان در کشور آگاه هستند.

304

کد خبر: 910276

وب گردی

وب گردی