مراسم تشییع و تدفین 23 شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

پیکر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آرام گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه دوم و سالگرد شهادت حضرت زهرا‌(س)، واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با استقبال پرشور دانشگاهیان، مردم و مسئولان، میزبان شهدای گمنام بودند.

برگزاری مراسم تشییع شهید گمنام در واحد شیراز

در این ایام پیکر مطهر یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بر روی دستان مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز تشییع و در مزار مطهر شهدای گمنام به خاک سپرده شد.علیرضا شریفی مسئول بسیج دانشجویی واحد شیراز در حاشیه این مراسم گفت: باورمان این است که حضور پیکر مطهر شهدای گمنام در واحدهای دانشگاهی مایه برکت است و از لحاظ فرهنگی تأثیر مثبت و بسزایی را در جوانان ایجاد می‌کند و نقش فرهنگی دانشگاه را در جامعه پررنگ‌تر خواهد کرد.

تدفین و تشیع پیکر دو شهید والامقام دفاع مقدس در واحد آزاد شهر

پیکر پاک دو شهید والامقام دفاع مقدس که 28 بهمن ماه وارد شهرستان آزادشهر شده بود، نیز با حضور پرشور مردم این شهر از مسجد جامع شهر تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر تشییع و به خاک سپرده شد.دکتر سیدمهدی حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در این مراسم گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهید و بزرگداشت زمان و مکان و مدفن و الگو سازی از شخصیت و سیره زندگی آنان، بخشی از وظایف جامعه نسبت به شهیدان است و تجلیل از شهدای گمنام خوشنام، ترویج فرهنگ ایثار و مایه بقای انقلاب اسلامی است.

دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد آرام گرفتند

همچنین در راستای همین مراسم ها پیکر 6 شهید گمنام بر دستان مردم وحدت مدار و ولایی شهرستان تایباد تشییع و در سه نقطه شهری، دو شهید در دانشگاه آزاد اسلامی تایباد، دو شهید در بوستان شهر مشهد ریزه از توابع بخش میان ولایت تایباد و دو شهید در بوستان ولایت شهر کاریز، ازتوابع بخش مرکزی تایباد، بردستان مردم این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شدند.

در مراسم تشییع شهدای گمنام که در محل دانشگاه آزاد اسلامی تایباد برگزار شد، حجت الاسلام مرتضی محدثی امام جمعه موقت شهرستان تایباد، باتقدیر از مردم برای حضور باشکوه در تشییع جنازه شهدای گمنام گفت: شهدای گمنام و 300 هزار شهید مظلوم کشور جمهوری اسلامی ایران جان خود را نثار اسلام و انقلاب کردند تا دست اجانب از کشورکوتاه شود.

تدفین پیکر دو شهید گمنام در واحد گرگان

در واحد گرگان نیز همزمان با ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس بر دوش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان تشییع و خاک سپرده شد.

در مراسم وداع دو شهید گمنام حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و واحد گرگان ضمن تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری مراسم گفت: خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد میزبان این دو یادگار دوران دفاع مقدس و دو فرزند حضرت زهرا (س) باشیم، هرچند در حقیقت ما مهمان این دو شهید بزرگوار هستیم.

آیین تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در واحد مبارکه برگزار شد.

204

کد خبر: 910286

وب گردی

وب گردی