رونمایی از 5 پیش نویس لایحه حقوقی در فضای مجازی

دبیر همایش بین المللی جنبه های حقوقی فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت:برگزاری این همایش از سال 94 کلید خورد که حقوق خصوصی، حقوق کیفری، حقوق عمومی، حقوق امنیت و حقوق بشر از محورهای اصلی این همایش هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ حمید بهره مند عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و دبیر همایش بین المللی جنبه های حقوقی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آیین برگزاری این همایش گفت: برگزاری این همایش از سال 94 کلید خورد که حقوق خصوصی، حقوق کیفری، حقوق عمومی، حقوق امنیت و حقوق بشر از محورهای اصلی این همایش هستند.

او افزود: در کمیته علمی این همایش ۱۶دانشگاه و مرکز علمی همکاری داشته اند که تصمیم گیری هایی صورت گرفت که در این همایش با محتوای آنها آشنا می شوید.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه ماحصل این همایش پنج پیش نویس لایحه، تنظیم شده است، تصریح کرد: ۷۵ مقاله به این همایش ارسال شد که ۳۰ عدد از آنها در پنل های تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد و مقالات برتر در کتاب همایش که اردیبهشت ماه منتشر می شود وجود دارند.

بهره مند خاطر نشان کرد: تعداد پنل ها از محورهای همایش بیشتر است چون بعضی از پنل ها گنجایش ارائه همه ی مقالات ارسالی را نداشتند هم چنین با توجه به محدودیت های موجود، سخنرانان خارجی به صورت ویدئویی مباحثی را رائه خواهند کرد.

در ادامه از 5 محور اصلی حقوقی که ماحصل این همایش است، رونمایی شد.

202

کد خبر: 910301

وب گردی

وب گردی