مهاجری: روی یک لحظه غفلت بازی را به ذوب‌‌آهن واگذار کردیم/ امروز روز تلخ و شیرینی بود

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت:امروز بازی تلخ و شیرینی مقابل ذوب‌آهن بود، شیرینی غیرت بازیکنان و تلخ آن واگذاری نتیجه در لحظات پایانی بود.

به گزارش ایسکانیوز، رضا مهاجری درنشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم و امیدوارم بازیکنان و مربیان این تیم در ادامه راه نیز موفق باشند. بازیکنان ما امروز به رغم همه مشکلاتی که داشتیم جوانمردانه بازی کردند و تمام تلاش خود را انجام دادند، اما روی یک لحظه غفلت در ثانیه پایانی بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: در روزهایی که مسئولان پشت تیم نبودند و مشکلات زیادی داشتیم چنین نتیجه‌ای حاصل شد. از عملکرد بازیکنانم در چنین شرایطی راضی هستم، در شروع نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم و تفاوت ما با ذوب‌آهن در مستطیل سبز تعویض‌ها و روزهایی بود که تمرین نکرده بودیم. اگر بازیکنان باتجربه‌تری داشتیم، عملکردمان بهتر بود. ما پای بازیکنان جوان ایستاده‌ایم تا به لیگ بازگردیم. امروز بازی تلخ و شیرین بود، شیرین غیرت بازیکنان و تلخ آن واگذاری نتیجه در لحظات پایانی بود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در پاسخ به این سؤال که «عملکرد ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟»، تصریح کرد: ذوب‌آهن یکی از بهترین تیم‌هاست و ما امروز با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی کردیم. به طور قطع کادر فنی ذوب‌آهن می‌تواند در آسیا موفق باشد. این تیم ساختار خوبی دارد و تعویض‌های ذوب‌آهن نشان می‌دهد بازیکن نیمکت‌نشین این تیم، یک بازیکن کامل هستند. مدیران و کادر فنی ذوب‌آهن در این راه به خوبی قدم بر می‌دارند.

مهاجری در مورد عملکرد خوب دروازه‌بان تیمش گفت: به نظر شما احترام می‌گذارم، ما دو دروازه‌بان خوب داریم و کار اصلی دروازه‌بان نیز این است که توپ بگیرد. دروازه‌بان ما امروز خوب کار کرد. این بازیکن در آینده می‌تواند بهتر از این باشد.

600

کد خبر: 910358

وب گردی

وب گردی