اعتراف مشترک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی و مجری الجزیره چه بود؟

«فیصل القاسم» مجری معروف جهان عرب که سالهاست در شبکه الجزیره فعالیت می کند اخیرا در برنامه تلویزیونی خود به طور ناخواسته به آنچه نمی خواست، درباره ایران اعتراف کرد.

به گزارش ایسکانیوز، «عادل العوفی» تحلیلگر عرب در یادداشتی با عنوان «فیصل القاسم چگونه اذعان کرد که ایران دشمن درجه یک اسرائیل است»، نوشت: «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در برنامه اخیر «اتجاه معاکس» الجزیره که با اجرای فیصل القاسم، مجری معروف جهان عرب برگزار می شود، به مدت یک ساعت میهمان بود.

دعوت از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی برای گفتگوی زنده تصویری با مخاطبان در جهان عرب یک گام جدی در روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود که البته این بار در جهت رسانه ای برداشته شد.

اما نکته ای که به طور ناخواسته در این مصاحبه تلویزیونی افشا شد، این بود که دو طرف به طور تلویحی اذعان کردند، ایران دشمن درجه یک رژیم صهیونیستی است.

این در حالی است که فیصل القاسم همواره در برنامه های خود سعی می کند با حالتی حق به جانب، به مخاطبانش القا کند که ایران هیچ تمایلی برای مواجهه با رژیم صهیونیستی ندارد و تنها در پی نفوذ بیشتر در منطقه و کشورهای عربی است.

به نوشته عادل العوفی این مساله به طور ناخودآگاه مورد تایید آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی و فیصل قاسم مجری الجزیره قرار گرفت و البته پیش بینی می شود که آخرین گاف وی هم نباشد!

کد خبر: 910406

وب گردی

وب گردی