بخشی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شد

معاون امور نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه با اشاره به پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران گفت:موضوع پرداخت مطالبات پیمانکاران به عنوان اولویت به سازمان‌های زیرمجموعه استانی ابلاغ شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، حمیدرضا مقدم با اشاره به سومین همایش نظام فنی و اجرایی کشور، اظهار داشت: بالغ بر ۲۵ هزار شرکت پیمانکاری و حدود ۳ هزار شرکت مهندسین مشاور توسط سازمان برنامه و بودجه به عنوان متولی نظام فنی و اجرایی یکپارچه کشور تشخیص صلاحیت شده‌اند.

او افزود: یکی از دغدغه‌های دولت تدبیر و امید و به تبع آن، سازمان برنامه و بودجه، حفظ توانمندی و ماندگاری این پتانسیل فنی به عنوان عوامل نظام فنی و اجرایی یکپارچه کشور به خصوص با توجه به فعالیت و اشتغال حدود ۴۰۰ هزار نفر از افراد تحصیل‌کرده در این شرکت‌ها است.

معاون امور نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در شرایط کنونی، رسیدگی و پرداخت مطالبات شرکت‌های مهندسان مشاور و پیمانکاری برای ارائه خدمات مشاوره و ساخت پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کشور است.

مقدم متذکر شد: در همین راستا تاکنون بخشی از مطالبات این شرکت‌ها پرداخت شده است و علاوه بر آن، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در بهمن‌ماه سال‌جاری طی نامه‌ای به منظور بهبود وضعیت اقتصادی شرکت‌های مهندسین مشاور، موضوع پرداخت مطالبات قطعی شده این شرکت‌های مشاور را به عنوان یک اولویت به سازمان‌های زیرمجموعه استانی ابلاغ کردند.

402

کد خبر: 910496

وب گردی

وب گردی