نمایشگاه تصویرسازی «بگرد تا ببینی» برپا شد

نمایشگاه گروهی تصویرسازی «بگرد تا ببینی» با 19 اثر از 14 هنرمند در گالری ایده برپاست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی گالری ایده، نمایشگاه گروهی تصویرسازی «بگرد تا ببینی» روز جمعه 4 اسفندماه با آثاری از 14 هنرمند جوان که توسط مولد اعتبارزاده انتخاب شده‌، در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

مولود اعتبارزاده، مدرس دانشگاه و کیوریتور نمایشگاه "بگرد تا ببینی" درباره شکل‌گیری این رویداد گفت: این نمایشگاه تصویرگر مجموعه‌ای از کارهای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی است که من از مهرماه تا امروز با آنان کارکرده‌ام.

وی افزود: در این مجموعه من از بین آثار 30 دانشجو، 19 اثر از 14 هنرمند را انتخاب کردم که در گالری ایده به نمایش گذاشته شد.

مدرس رشته تصویرسازی دانشگاه آزاد اسلامی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را کمک به شناخت فضای هنری توسط دانشجویان و هنرمندان جوان خواند و در این باره گفت: قصد من از برگزاری نمایشگاه "بگرد تا ببینی"، این بود که دانشجویان را در فضایی جدی‌تر قرار دهم تا علاوه بر دستیابی به اعتماد به نفس بالاتر، امکان شناخت نقاط ضعف و کاستی‌هایشان را نیز از سوی مخاطبان و بازدیدکنندگان به دست آورند و بتوانند ارزیابی درستی از جایگاه امروز خود و کارهای خود داشته باشند.

اعتبارزاده درباره موضوع این نمایشگاه گروهی توضیح داد: از آن‌جایی که آثار این نمایشگاه مربوط به تمرینات دانشجویان در طول ترم است، به لحاظ فرم بصری اشتراکاتی را در دل خود دارد اما به لحاظ محتوایی هر کدام از آثار به سمت و سویی رفته‌اند و با توجه به ذهنیات و نگاه هنرمند سبک خاص خود را دارند.

وی درباره تنوع سبک کارهای این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه هر کدام از هنرمندان بر اساس نگاه خود به مسئله، سبک متنوع و متریال متفاوتی را انتخاب کرده‌اند. به همین خاطر در این نمایشگاه آثار با استفاده از متریال‌های مختلفی چون: اکریلیک، مداد رنگی، اکولین، چاپ اجرا و به نمایش گذاشته شده‌اند.

کیوریتور نمایشگاه «بگرد تا ببینی» گفت: آنچه که در این نمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، سبک کار گروهی هنرمندان جوان است زیرا این نوع تعاملات سبب می‌شود که دانشجویان بتوانند اجتماع هنری اطراف خود را بشناسند و همکاری هنری را به شکلی دقیق و حرفه‌ای‌تر درک کنند.

اعتبار زاده افزود: شناخت روابط موجود در دنیای هنر از جمله اهداف مهم من برای برگزاری این نمایشگاه گروهی بود زیرا دانشجویان هنرمندانی هستند که در آستانه ورود به جامعه هنری و حرفه‌ای قرار دارند به همین خاطر نیز درک این ارتباطات یک نیاز ضروری است.

وی ادامه داد: از نظر من این نمایشگاه محل مناسبی برای اشتراک‌گذاری تجربیات هنرمندان جوان است تا بتوانند از نظرات منتقدان و هنرمندان جدی‌تر بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، سارا باقری، هانیه ثنایی، شبنم سپهر، منصوره شاهوردی، مژگان شکری، مریم صدیق پور، مهدیه عباسی، معصومه علیپور، علی عسکری، یاسمن کرباسچی، فرنوش میرلوحی، سمیرا ناصری منش، سارا نیک روش، هانیه هادیان هنرمندانی هستند که آثارشان در نمایشگاه "بگرد تا ببینی" به نمایش گذاشته شده است.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه تصویرسازی می‌توانند تا 11 اسفندماه همه روزه از ساعت 16 تا 20 به گالری ایده واقع در میدان در خیابان کریم‌خان، خیابان سنایی، خیابان هجدهم، شماره 26 مراجعه کنند.

503

کد خبر: 910586

وب گردی

وب گردی