راه برون‌رفت از مشکلات کشور گسترش مهارت‌آفرینی و مهارت‌آموزی در مدارس سما است

جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر فرهاد رهبر و با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در جلسه امروز کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه که به منظور بررسی بخشنامه پیش‌بینی بودجه سازمان سما تشکیل شد، محورهای تعیین بودجه سال 97 سازمان سما مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر فرهاد رهبر در این جلسه با تاکید بر اهمیت سازمان سما در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: راه برون‌رفت مشکلات کشور این است که بتوانیم مهارت‌آفرینی و مهارت‌آموزی را در مدارس سما گسترش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با گسترش مهارت‌آفرینی و مهارت‌آموزی و ارتباط مهارت‌آفرینان به بازار کار، بدون شک اتفاقی بزرگ رخ خواهد داد. باید تدبیری اندیشیده شود تا دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما از ابتدایی‌ترین مراحل که آموزش است تا پایانی‌ترین حلقه که ارائه محصولات به بازار است، به کمک کارآفرینان که همان دانش‌آموزان و دانشجویان هستند، بیاید.

در این جلسه برنامه سازمان سما برای سال آینده از جمله آمار دانش‌آموزان، تاسیس مدارس جدید، تکمیل ظرفیت مدارس، جذب دانش‌آموزان جدید، استفاده از ظرفیت‌های سازمان برای ایجاد درآمدهای غیرشهریه‌ای، برگزاری دوره‌های کاربردی و تخصصی کوتاه‌مدت و... توسط دکتر منظری توکلی رئیس سازمان سما ارائه شد.

کد خبر: 910600

وب گردی

وب گردی