تعاونی مسکن کارکنان و اعضاءهیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان تاسیس شد

جلسه مجمع عمومی تعاونی مسکن کارکنان و اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با حضور چشم‎گیر و مشتاق کارکنان و استادان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد زاهدان، دکتر سلطانعلی میر ضمن ابراز خرسندی از حضور ارزشمند کارکنان و اعضاء هیات علمی در این جلسه، از مدیران و دستاندرکارانی که در گذشته اقدامات ارزشمندی را در این راستا انجام دادهاند قدردانی کرد و برای شادی روح دو تن از این افراد که در حال حاضر در قید حیات نیستند مرحوم دکتر عباسعلی نورا و علیرضا امامجمعه سوره قرآن قرائت شد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به مرتفع شدن مسائل رفاهی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: مهمترین مسئله در دانشگاه آزاد اسلامی مشکلات رفاهی کارکنان و اعضاء هیات علمی است اگر این مسائل مرتفع نشود انگیزه و رغبت کارکنان و اعضاء هیات علمی کاسته میشود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افزود: مدیران موفق، مدیرانی هستند که نیازهای پرسنل را شناسایی و به نحوه احسن در راستای رفع نیازها اقدام کنند، یکی از زمینههای پیشرفت در سازمان بالا بردن انگیزه کارکنان برای خدمت صادقانه است و این امر مهیا نمیشود مگر اینکه مدیران سازمان با درد و مشکلات کارکنان از نزدیک آشنا باشند و در جهت مرتفع شدن آنها گامهای عملیاتی و مطلوب بردارند.

در بخش دیگری از این جلسه دکتر حمیدرضا محمدی گزارشی از عملکرد تعاونی مسکن ارائه کرد و گفت: تعاونی مسکن در سال 1374 برای اولین بار تأسیس شد و تا کنون چهار تعداد 152 واحد مسکونی در سالهای مختلف ساخته و در اختیار کارکنان و استادان این واحد دانشگاهی قرار داده است.

عضو هیات مدیره تعاونی مسکن دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان ضمن تشکر از اعتماد کارکنان و اعضاء هیات علمی به این تعاونی، عنوان کرد: در هر مجموعهای کارمندان خواهان ارتباط خوب با مدیران هستند و خوشبختانه در این دوره از مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان این ارتباط خوب برقرار شدهاست و سرپرست این مجموعه دانشگاهی از نزدیک با مشکلات و مسائل کارکنان و اعضاء هیات علمی آگاه است و برنامهریزی کارآمدی با حضور مشاوران تخصصی برای کاهش مشکلات و مسائل دارد.

این مسئول دانشگاهی با اشاره به دو صندوق قرض‌الحسنه که زیر مجموعه این تعاونی قرار گرفت، گفت: صندوق تعاونی قرضالحسنه اعتبار با 205 نفر عضو از مجموعه کارکنان واحد زاهدان و صندوق تعاونی قرضالحسنه دانشوران با عضو از مجموعه اعضاء هیات علمی این واحد دانشگاهی بیش از دوازده سال است که فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته است در این مدت رضایت و اعتماد کارکنان و استادان را جلب کند.
در پایان این جلسه برای انتخاب اعضاء جدید رای گیری انجام شد

کد خبر: 910630

وب گردی

وب گردی