بیانات رهبر معظم انقلاب در ۲۹بهمن برای مردم آذربایجان افتخار بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب مطالب مهم خود را در دیدار با مردم آذربایجان شرقی اعلام کردند، افتخار بزرگی برای مردم آذربایجان بود.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان آذربایجان شرقی که در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی در درگیری‌های اخیر تهران، اعلام کرد: امیدوارم با یاری خداوند متعال بتوانیم اشراری را که چنین اغتشاش‌هایی به وجود می‌آورند را سرجای خودشان بنشانیم.

وی در ادامه حضور اعضای جدید شورای فرهنگی عمومی استان را تبریک گفت و تشریح کرد:مدیرکل جدید امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی، مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان، مشاور تازه ‌منصوب‌شده امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی و فرمانده جدید سپاه عاشورا، اعضا تازه این شورا هستند و ما حضور آن‌ها را گرامی می‌داریم و از تلاش اعضا سابق در سمت‌های یادشده تقدیر می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری به مناسبت ۲۹بهمن ماه تاکید کرد: از کلیه عزیزانی که در جریان دیدار ۲۹ بهمن مردم استان با مقام معظم رهبری همکاری صمیمانه‌ای داشتند و نهایت دلسوزی را برای تدارک دیدن مقدمات سفر فراهم آورند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب مطالب مهم خود را در دیدار با مردم آذربایجان شرقی اعلام کردند، افتخار بزرگی برای مردم آذربایجان بود و حتی ایشان عین این جمله را گفتند که «مطالبی دارم که برای بیان‌شان محلی بهتر و مهم‌تر از این دیدار نمی‌بینم».

حجت‌الاسلام دکتر آل‌هاشم از صاحبان اندیشه و اهالی فکر و قلم خواست در ارتباط با فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب تفکر و تامل کافی را داشته باشند.

وی همچنین خطاب به کلیه دستگاه‌های استان آذربایجان شرقی گفت: باید اقداماتی را که در ارتباط با شعار سال یعنی «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» صورت‌گرفته را مخصوصا در دانشگاه‌ها جمع‌آوری و به مرکز ارائه دهیم و امیدواریم که در استان ما اقدامات خوب و شایسته‌ای انجام شده باشد.

امام جمعه تبریز در پایان خطاب به سردار منتظرالمهدی ناظر شورای فرهنگ عمومی کشور که در جلسه حضور داشت، گفت: تاکنون ۵۸ جلسه شورای فرهنگ عمومی در استان تشکیل شده و از ۹ماهه‌ای که بنده در این استان حضور دارم، ۱۰ جلسه برگزار کرده‌ایم.

وی در پایان سخنان خود از میزبانی شایسته اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تقدیر کرد.

901

کد خبر: 910664

وب گردی

وب گردی