پایان بلاتکلیفی شهرداری بوشهر/انتخاب بعد از 6 ماه

شورای شهر بوشهر بار دیگر جلسه ای را روز گذشته برای انتخاب شهردار برگزار کرد و طی آن نبی الله دهقانی با کسب 6 رای از سوی شورای شهر بوشهر به عنوان شهردار انتخاب شد.

ندا عبدالله زاده در رابطه انتخاب شهردار بوشهر در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: روز گذشته، یکشنبه (6 اسفند ماه) ساعت 4 بعد از ظهر جلسه شورای شهر بوشهر برای انتخاب شهردار برگزار شد.

وی ادامه داد: آقایان نبی الله دهقانی و محمد پاکدل کاندیدای شهردار شدن در جلسه شورا حضور داشتند و به ارائه برنامه های خود پرداختند که در ادامه جلسه اعضای شورا سوالاتی را از دو کاندید مورد نظر پرسیدند و در نتیجه آقای دهقان با 6 رای به عنوان شهردار بوشهر انتخاب شد.

عضو شورای شهر بوشهر افزود: صورت جلسه روز گذشته شورا امروز به دست فرمانداری خواهد رسید و سپس فرمانداری به استانداری و به همین ترتیب استانداری به وزارت کشور ارسال خواهند کرد.

وی گفت: ابلاغ حکم شهردار بوشهر در نهایت از سوی وزیر کشور صادر خواهد شد.

عبدالله زاده در رابطه با این که چه قدر زمان طول می کشد تا از سوی وزارت کشور حکم ابلاغ شود، گفت: گاهی یک ماه یا بیشتر زمان می برد اما با توجه به آن که نزدیک به عید نوروز هستیم، استانداری باید به وزارت کشور فشار بیاورد تا هر چه زودتر این حکم ابلاغ شود.

وی تصریح کرد: شورای شهر انتخاب شهردار را انجام داده و دیگر این موضوع دست ما نیست.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، پس از رد صلاحیت میگلی نژاد از سوی فرمانداری برای شهردار شدن، شورای شهر بوشهر بار دیگر جلسه ای را روز گذشته برای انتخاب شهردار برگزار کرد که نبی الله دهقانی با کسب 6 رای از سوی شورای شهر بوشهر به عنوان شهردار انتخاب شد.

6 رای دهقانی از سوی پویا دولابی، ابوذر دهدار، طاهره شمشیری، روح الله نصرتی، اکبر توسلی و ندا عبدالله زاده بوده است.

نبی الله دهقانی متولد 1349 دارای لیسانس عمران از دانشگاه خلیج فارس و هم اکنون مشاور ارشد نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی است.

901/900

کد خبر: 910844

وب گردی

وب گردی