تقوی: تفکر اروپایی و تغییر محسوس شفر در استقلال دیده می‌شود/ بابا تیام فرصت‌طلب و باهوش است/ حضور مربیان خارجی در دربی، کیفیت را بالا می‌برد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پرسینگ خوب و انتقال صحیح و سریع توپ، مشخصه بارزی است که تفکر اروپایی سرمربی استقلال و ایجاد تغییر محسوس او در تیم را نشان می دهد

محمد تقوی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در هفته های اخیر و پیروزی پر گل در اهواز اظهار داشت: نکته مثبت و البته مهم استقلال پس از حضور وینفرد شفر، شروع پر قدرت است که از همان دقایق ابتدایی سعی می کند بازی خود را به حریف دیکته کرده و در 30 دقیقه اول، نتیجه بازی را به سود خود رقم بزند.

وی ادامه داد: پرسینگ خوب و انتقال صحیح و سریع توپ، مشخصه بارزی است که تفکر اروپایی سرمربی استقلال و ایجاد تغییر محسوس او در تیم را نشان می دهد. وقتی 4، 5 بازیکن هنگام حمله و ضد حمله در محوطه جریمه حاضر می شوند، بیانگر میل هجومی و تزریق حس پیروزی به تیم است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره درخشش مامه باباتیام، مهاجم سنگالی در بازی فولاد و به ثمر رساندن 2 گل و ثبت یک پاس گل، گفت: او خیلی خوب بازی کرد و حرکات پا به توپ و بدون توپ زیبایی را به نمایش گذاشت. او هم مهاجم فرصت طلبی است و هم هوش خوبی برای پیدا کردن بازیکنان هم تیمی دارد و به نظرم می تواند به استقلال کمک کند.

تقوی در مورد دربی 86 خاطرنشان کرد: هیچ دیداری را نمی توان از قبل پیش بینی کرد چرا که فوتبال، بازی لحظه هاست. از طرف دیگر هر دو تیم در شرایط خوبی به سر می برند که همین مسئله، جذابیت بازی را افزایش می دهد. حضور مربیان خارجی روی نیمکت استقلال و پرسپولیس هم کیفیت فنی دربی را بالا می برد و هم احتمال پر گل شدن بازی را زیاد می کند.

604

کد خبر: 910881

وب گردی

وب گردی