اعطای بیش از ۱۲میلیارد ریال تسهیلات دانشجویی در واحد شوشتر

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر از اعطای بیش از دوازده میلیارد وام دانشجویی در نیم‌سال دوم تحصیلی ۹۷-۹۶در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر وحید چناری در گفت‌وگو با روابط عمومی واحد شوشتر، اظهار کرد: در نیم‌سال دوم تحصیلی ۹۷-۹۶، بیش از دوازده میلیارد ریال وام دانشجویی به بیش از ۱۰۷۰ دانشجوی متقاضی دریافت وام تعلق گرفت.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر گفت: صندوق رفاه دانشجویی واحد شوشتر برحسب مقررات و آئین‌نامه‌های مربوطه، وام شهریه با بازپرداخت کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت به تعداد ۱۰۷۰ فقره پرداخت نموده است.

عضو هیات علمی واحد شوشتر خاطرنشان کرد: وام وزارت علوم جذب شده در نیمسال اول تحصیلی نیز که مبلغ آن ۱ میلیارد و ششصدو سی و هفت میلیون ریال بوده بطور ۱۰۰ درصد جذب و مبلغ کامل آن از وزارت دریافت شده و به حساب دانشجویان عزیز واریز شده است، همچنین در خصوص پرداخت این وام در نیمسال دوم تحصیلی گفتند که مراحل ثبت نام دانشجویان انجام و به محض تخصیص اعتبار از سوی وزارت علوم جذب ۱۰۰ درصدی خواهد شد.

چناری افزود: هر دانشجو می‌تواند با پرداخت به موقع اقساط وام، بدون محدودیت از وام شهریه دانشجویی به میزان پنجاه تا شصت درصد شهریه ترم جاری در هر ترم استفاده کند و این پرداخت موقع می‌تواند زمینه ارائه خدمات بهتر و موثرتری به سایر دانشجویان را فراهم آورد.

کد خبر: 910895

وب گردی

وب گردی