مردم محلی به هیچ عنوان وارد ارتفاعات دنا نشوند/ ارسال دو بالگرد از سمت سی سخت به محل سقوط هواپیما

سرپرست فوریت های پزشکی شهرستان سمیرم گفت: مردم محلی به هیچ عنوان وارد ارتفاعات دنا نشوند و اگر کسی قصد ورود به منطقه را داشت حتما با مدیریت بحران هماهنگ باشد.

محسن مهدوی در رابطه با آخرین اقدامات برای پیدا کردن اجساد سقوط هواپیمای یاسوج- تهران در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: امروز دو بالگرد از سمت سی سخت به محل سقوط هواپیما ارسال شده تا شرایط جوی منطقه را رصد کنند که آیا کوهنوردان امکان صعود به منطقه سقوط هواپیما را دارند یا خیر؟

وی با اشاره به این که کوهنوردان شامل نیروهای هلال احمر و تکاورها می شوند، ادامه داد: نیروهای اورژانس از این گروه ها پشتیبانی می کنند.

سرپرست فوریت های پزشکی شهرستان سمیرم در رابطه با افرادی که بدون هماهنگی به سمت این ارتفاعات حرکت کنند دچار مشکل خواهند شد.

مردم محلی به هیچ عنوان وارد ارتفاعات دنا نشوند

وی تاکید کرد: افرادی که بدون هماهنگی با مدیریت بحران به سمت کوه حرکت می کنند کار بسیار اشتباهی انجام می دهند زیرا آن منطقه بسیار سرد و همچنین با خطر ریزش بهمن روبرو خواهد شد.

مهدوی گفت: مردم محلی به هیچ عنوان وارد ارتفاعات دنا نشوند و اگر کسی قصد ورود به منطقه را داشت حتما با مدیریت بحران هماهنگ باشد.

وی با بیان این که افراد مسیر ارتفاعات دنا را از مدیریت بحران می توانند دریافت کنند، افزود: ارتفاعات دنا بسیار صعب العبور و مسیرهای خطرناک و وحشتناکی دارد و اگر افراد با مدیریت بحران منطقه هماهنگ نباشند خدای ناکرده در این مسیر گم شده و جان خود را از دست می دهند.

به گزارش ایسکانیوز، ساعتی پیش خبری مبنی بر ناپدید شدن 7 کوهنورد محلی در ارتفاعات دنا در شب گذشته در رسانه ها پخش شد که پس از دقایقی اعلام شد امروز کوهنوردان با بیسیم همراه خود خبر سلامت خود را اعلام کرده و در حال بازگشت به پایین کوه هستند.

901/900

کد خبر: 910905

وب گردی

وب گردی