اژدری‌زاده: ۴ باخت فولاد تا اینجای فصل یک اتفاق معمولی است/ هواداران حق دارند ناراحت باشند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: تا اینجای مسابقات فقط ۴ باخت داشته‌ایم و اگر این تعداد را تا امروز با بازی‌هایمان قیاس کنید یک اتفاق معمولی رخ داده است.

به گزارش ایسکانیوز ، علیرضا اژدری‌زاده بعد از پایان جلسه مدیران باشگاه‌ها با هیأت رئیسه سازمان لیگ در خصوص اینکه نتایج فولاد خوزستان باعث شده تا این تیم از کسب سهمیه دور شود، گفت: اگر به نتایجمان دقت کنید در کل فصل فقط ۴ بازی را باخته‌ایم که اگر آن را به تعداد بازی‌هایمان تقسیم کنیم یک اتفاق معمولی محسوب می‌شود. امیدوار هستیم در ۶ بازی آینده به روال نیم‌فصل اول برگردیم و نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص اینکه تیمش در هر ۵ الی ۶ بازی یک باخت داشته اما هواداران روی سکوها علیه وی شعار می‌دهند، گفت: در هر صورت هوادار از باخت تیمش ناراحت می‌شود اما من هم یک مسئولیت سازمانی دارم و جزء پرسنل کارخانه فولاد به حساب می‌آیم. از من خواسته‌اند که کار را در دست بگیرم که تا انجا که در توانم هست سعی می‌کنم کار را به سمتی پیش ببرم که فولاد موفق شود.

وی در خصوص اینکه ظاهراً ورزشگاه اختصاصی فولاد در حال آماده‌سازی است، گفت: خوشبختانه در آخرین ورژنی که فیفا ارائه کرده بود همان زمان بحث اختصاص بودجه مطرح شد که ما تمام مراحل اداری آن را پیگیری کرده و خوشبختانه ورزشگاه حالا به مراحلی رسیده که در حال تکمیل شدن است و فکر می‌کنم از ابتدای لیگ آینده می‌توانیم بازی‌های فولاد را در آنجا برگزار کنیم.

602

کد خبر: 910964

وب گردی

وب گردی