داوران کشورمان راهی ابوظبی شدند

داوران کشورمان برای قضاوت در مسابقات سری سه گانه جهانی راهی ابوظبی شدند.

به گزارش ایسکانیو ز و به نقل از سایت فدراسیون ورزش سه‌گانه، سه تن از داوران بین المللی کشورمان به منظور قضاوت در مرحله نخست مسابقات سری سه گانه جهانی سال ۲۰۱۸ راهی ابوظبی در کشور امارات شدند.

این مسابقات که بالاترین سطح مسابقات سه گانه در جهان است همه ساله در ۹ مرحله و به میزبانی کشورهای مختلف جهان برگزار می گردد که نخستین مرحله آن در کشور امارات و شهر ابوظبی و از مورخه ۹ الی ۱۱ اسفندماه جاری انجام می گیرد. به این منظور و برای داوری در این مسابقات سه تن از داوران کشورمان به نام های محمدکاظم حججی، سجاد باقریان و امیر ملک محمدی عازم کشور امارات شدند.

هم چنین اتحادیه جهانی ورزش سه گانه (ITU) امسال اقدام به برگزاری یک دوره سطح یک مسئولین فنی (داوری) سه گانه پیش از آغاز این رویداد در کشور امارات نموده است که برای شرکت در این دوره نیز چهار تن از داوران کشورمان به نام های محمد شیری، حمید براتی، علی مشهدلو و زهرا بهشتی راد به ابوظبی سفر کردند. افراد یاد شده بخش عملی این دوره آموزشی را با قضاوت در اولین مرحله مسابقات سری سه گانه جهانی در ابوظبی طی خواهند کرد و پس از طی این دوره موفق به اخذ مدرک بین المللی داوری سطح یک سه گانه از اتحادیه جهانی (ITU) این رشته می شوند.

602

کد خبر: 910986

وب گردی

وب گردی